• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nissan-GTR

Grégoryvv

Detailing rookie
8 aug 2012
21
0
Vorige week een vriend zijn nissan GTR onder handen genomen, Helaas heeft de eigenaar weinig interesse in het deftig wassen van zijn wagen,
zal hieronder te zien zijn, maar hij zal een kleine investering doen in deftige wasproducten zodat de wagen als nieuw blijft.
Is denk ik wel nodig als je met zo'n wagen rondtoert

De reportage:

2hibif4.jpg


x6j448.jpg


Om te starten werd de wagen grondig gefoamd en gewassen was zeker nodig!
fnbcrp.jpg


Na het wassen kwamen al snel de mankementjes tevoorschijn De wagen werd ook na het wassen volledig gekleid!
Om te kunnen polieren om een proper oppervlak.
2r53w4o.jpg


xn7zbt.jpg


66d7ko.jpg


2uylzsx.jpg


wl26hw.jpg


Na het polijsten bekwamen we al een mooie lak!
14v4efs.jpg

Aanbrengen van een duurzame wax :
ibap88.jpg


Ook de kleinste hoekjes werden zorgvuldig gepoetst:
xariog.jpg


Foto van de wax:
66vqwy.jpg


w7fuol.jpg


9a7b06.jpg


ve95yu.jpg


2njbz4k.jpg


27xpb4m.jpg


De velgen werden ook volledig gedemonteerd en onder handen genomen:
33krymv.jpg


an06th.jpg


De remklauwen kregen ook een beurt:
73jia1.jpg


x6a8hg.jpg


5kjb7k.jpg


aw4wep.jpg


de velgen:
4hp443.jpg


2me20ky.jpg


rm7oeu.jpg


rrmixt.jpg



En tot slot de eindresultaten:
28bxv76.jpg


2jbslfs.jpg


izopzn.jpg


osg090.jpg


j82wlv.jpg


2411cop.jpg


2rzb31u.jpg


24gimc9.jpg
 
Een erg mooi resultaat behaald op deze supercar! Oef, het zou erg lastig voor mij zijn om er niet een stukje in rond te tuffen!
 
Wat een ruige bak vind ik dit :)^ ! Erg mooie detail en zeker grondig met wattenstokjes en al haha, top.

Hele kleine tip. Ik zie dat je hier en daar een hobby kwast gebruikt. Doe een stukje tape om het ijzeren deel. Dit is erg scherp en even te diep in de velg en je hebt een kras.
 
:)^ WOUW wat een mooie bak blijft t toch ook, en schaam je als eigenaar zijnde om er zo mee om te gaan :grinning:

mooi werk geleverd !!
 
Super mooie auto!,

maar euuhhhhh is deze niet al eens eerder onder handen genomen?

https://forum.Carclean.com/cc_postst15651/Nissan-GTR.aspx

is namelijk zelfde garage poort en schutting, en zelfde kenteken alleen zit het kenteken nu voren wat lager dan eerst.

vroeg mij namelijk af of deze alweer zo vies was geworden na de eerste prachtig detail dat hij weer een detail nodig had.

:party:
 
Rafihno;346302 zei:
Super mooie auto!,

maar euuhhhhh is deze niet al eens eerder onder handen genomen?

https://forum.Carclean.com/cc_postst15651/Nissan-GTR.aspx

is namelijk zelfde garage poort en schutting, en zelfde kenteken alleen zit het kenteken nu voren wat lager dan eerst.

vroeg mij namelijk af of deze alweer zo vies was geworden na de eerste prachtig detail dat hij weer een detail nodig had.

:party:


ja dat klopt goed gezien :)^

hij had inderdaad een goeie detailbeurt nodig opnieuw :-( maar samen met de eigenaar gaan we nu wel zorgen dat hij hem zelf kan op punt houden is zonde anders he' ;)
 
Mooi dat je vriend weer in deze zeer nette GT-R kan rondrijden! Prachtig resultaat! :cool: De wax lijkt alleen dik aangebracht, is dat ook zo?
 
IbizaSigno;346465 zei:
Mooi dat je vriend weer in deze zeer nette GT-R kan rondrijden! Prachtig resultaat! :cool: De wax lijkt alleen dik aangebracht, is dat ook zo?

op foto mischien kan dat zo lijken?.. Ik heb er speciaal op gelet dat ze zeer dun aangebracht werd, om dan de dag erop nog een 2e' laagje op te zetten ;)
 
Geweldige wagen én show-off.


Muggezifter mode on : Zou alleen de before en after foto in het vervolg omwisselen.. De before dus before de after..;)

Muggezifter mode uit..