• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nog steeds swirls

Ronaldmk1

Detailing rookie
18 dec 2010
27
0
Ik heb een paar weken geleden mijn Golf 1 met de dap 900 gepolijst met Monello mezzo op wit en daarna finale op zwart, maar ik ben nog steeds niet tevreden over het resultaat.

Had al gekeken of er een clinic was deze week of vorige maar helaas.

Mijn vraag is of er mischien iemand deze week tijd heeft om 1 gedeelte voor te doen b.v. de motorkap (die is wel het ergste )
Ik woon zelf in Diepenveen naast Deventer (overrijsel) , als iemand mij wil helpen dat zal fijn zijn.

Alvast bedankt.
 
Heb je eventueel ook een oranje pad?

Toevallig gister een zafira gedaan waar ik ook gewoon mezzo-oranje nodig had. Ik wil je best helpen maar dan word het wel pas zaterdag.
 
Lak van VAG auto's is toch knetterhard? Tenminste dat lees ik hier wel eens. Lijkt me toch minstens dat je een oranje pad met mezzo nodig hebt. Misschien wel met inizio....
 
Bedankt Erik ik zal het even onthouden voor zaterdag maar ik heb om 17:00 uur al een bbq en liever iemand die iets dichter in de buurt woont.

@ Arjen de VAG groep heeft idd harde lakken, ik heb de oranje pad ook wel Aleen de inizio niet.
Maar volgens mij kon dit ook wel met mezzo.

Dus als iemand mischien kan toevallig vanavond of dinsdag of donderdag middag of het weekend dan hou ik me aanbevolen.
 
kunt het ook nog proberen met mezzo op een gele pad .
heb zelf een volvo 960 , en ook die hebben een behoorlijk harde lak .
mijn aanpak (na testspot) was :
2 hits mezzo op geel
1 hit mezzo op wit
1 hit finale op zwart
niet 100% swirlvrij , maar ben tevreden , je moet weten dat er na 17 jaar en 330.000 km altijd nog wel wat te verbeteren valt he