• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nu ook maar aangemeld: Wilma

Wilma

Detailing addict
15 feb 2009
485
65
;) Hallo allemaal,

Al een tijdje wordt ik goed op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes en tips op dit forum. De laatste dagen lees ik zelf ook mee:grinning:
Het is dus tijd geworden om mezelf ook maar eens aan te melden en voor te stellen o:)

Mijn naam is Wilma, ben 25 jaar en woon bijna 4 jaar samen met Arjan (hier bekent als Juffer1:heart_eyes: )
2,5 jaar geleden hebben wij onze Astra gekocht. Voor mij was het eerst een 'gewoon vervoersmiddel';) Door het bezoeken van een aantal meetings, wat veranderingen aan de auto en actief worden op forums heeft het Astra-virus bij mij flink toegeslagen:grinning:
Hoewel Arjan de meeste tijd in onze Astra steekt, gaan er van mij ook heel wat uurtjes inzitten...helpen met poetsen, meedenken over aanpassingen, het wassen van alle doeken en pads :cool: , de auto vies maken :D (ik rijd er door de week mee) en het maken van de actiefoto's.

Ik hoop dat we 7 maart naast alle Astra/Opel-fans ook een stoet andere mooie auto's morgen bewonderen.

Groetjes Wilma

@Arjan: nu kun jij weer zien welke berichten er sinds jou laatste bezoek zijn bijgekomen o:)
 
Ik ben een ramp met photobucket maar be bezig om wat foto's hierheen te krijgen...
duurt nog ff dus;)
 
Ik heb even een aantal foto's van Arjans fotobucket afgehaald o:)
Zal binnenkort mn eigen photobucket eens aanvullen...

Dit zijn 2 foto's gemaakt tijdens onze laatste vakantie:
CIMG3569.jpg


CIMG3564.jpg


Deze raamband heeft Arjan van mij gehad voor zn verjaardag:
CIMG1778.jpg


En een foto van t resultaat van mijn poetsen (op mn broertjes astra die bijna nooit gepoetst word)
CIMG3337.jpg