• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nu ook officieel..

Snowman

Detailing trainee
28 mrt 2013
7
47
Na enig tijd als 'gast' rondgekeken te hebben op dit forum, toch maar een account aangemaakt.

Ik ben Adwin, 20 jaar en woonachtig in Klaaswaal. Ben op dit moment afstuderende en hoop in juni de schooldeuren achter mij dicht te trekken.

Op dit moment beschik ik nog niet over een eigen auto, maar heb genoeg auto's staan om te kunnen gaan detailen. Onder andere een Ssangyong Rexton 2.7xdi uit 2004, een Renault Clio 1.2 uit 2011 en een Mitsubishi Pajero 2.5d uit 1993. Daarnaast hebben we een eigen transportbedrijf met een zestal vrachtwagens. Genoeg te doen dus.

Zoals ik al zei, ik heb al menig uur besteed aan het lezen op dit forum en heb eind februari maar eens een bezoekje gebracht aan Carclean. Hier heb ik nog wat informatie ingewonnen en gelijk maar wat inkopen gedaan:

- DAP900 V2 D/A Polijstmachine - inclusief 5" en 3,5" steunplaat
- Monello Professional 4" en 5,5" Yellow Cutting pad
- Monello Professional 4" en 5,5" Orange Light Cutting pad
- Monello Professional 4" en 5,5" White Polishing pad
- Monello Raffini Inizio Forza
- Monello Raffini Mezzo
- Monello Raffini Finale
- Monello Peluche Verde 3-pack (2x)
- Monello Senza Acqua Drying Towel
- Monello Dolce Verde Klei set
- Poorboys Spray and Wipe - 473 ml
- Poorboys Black Hole - 473 ml
- Poorboys EX-P - 473 ml
- 3M 3434 afplaktape - 19mm

Voorlopig kan ik dus wel even vooruit, maar zit nu alleen nog met smart te wachten op mooi weer:-d

Gr, Adwin

Welkom. Niets is meer frustrerend dan wachten op mooi weer terwijl al die spulletjes op je liggen te wachten! Nog even doorbijten.

Bedankt voor jullie warme ontvangst in dit forum! Omdat het detailen nog nieuw voor me is, ben ik ook zeer benieuwd naar de resultaten die het gaat opleveren. Hopelijk kan ik het snel gaan uitproberen.

Vandaag kon ik het ook niet laten om weer een nieuwe bestelling te doen bij Carclean.com:-b Volgens mij wel een aantal handige producten om het schoonmaken te vereenvoudigen:

- Poorboys World - Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser
- Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml
- C.Pro C.Quartz - Eraser - 500ml
- C.Pro C.Quartz - Iron.X Velgenbundel