Na enig tijd als 'gast' rondgekeken te hebben op dit forum, toch maar een account aangemaakt.
Ik ben Adwin, 20 jaar en woonachtig in Klaaswaal. Ben op dit moment afstuderende en hoop in juni de schooldeuren achter mij dicht te trekken.
Op dit moment beschik ik nog niet over een eigen auto, maar heb genoeg auto's staan om te kunnen gaan detailen. Onder andere een Ssangyong Rexton 2.7xdi uit 2004, een Renault Clio 1.2 uit 2011 en een Mitsubishi Pajero 2.5d uit 1993. Daarnaast hebben we een eigen transportbedrijf met een zestal vrachtwagens. Genoeg te doen dus.
Zoals ik al zei, ik heb al menig uur besteed aan het lezen op dit forum en heb eind februari maar eens een bezoekje gebracht aan Carclean. Hier heb ik nog wat informatie ingewonnen en gelijk maar wat inkopen gedaan:
- DAP900 V2 D/A Polijstmachine - inclusief 5" en 3,5" steunplaat
- Monello Professional 4" en 5,5" Yellow Cutting pad
- Monello Professional 4" en 5,5" Orange Light Cutting pad
- Monello Professional 4" en 5,5" White Polishing pad
- Monello Raffini Inizio Forza
- Monello Raffini Mezzo
- Monello Raffini Finale
- Monello Peluche Verde 3-pack (2x)
- Monello Senza Acqua Drying Towel
- Monello Dolce Verde Klei set
- Poorboys Spray and Wipe - 473 ml
- Poorboys Black Hole - 473 ml
- Poorboys EX-P - 473 ml
- 3M 3434 afplaktape - 19mm
Voorlopig kan ik dus wel even vooruit, maar zit nu alleen nog met smart te wachten op mooi weer
Gr, Adwin
Ik ben Adwin, 20 jaar en woonachtig in Klaaswaal. Ben op dit moment afstuderende en hoop in juni de schooldeuren achter mij dicht te trekken.
Op dit moment beschik ik nog niet over een eigen auto, maar heb genoeg auto's staan om te kunnen gaan detailen. Onder andere een Ssangyong Rexton 2.7xdi uit 2004, een Renault Clio 1.2 uit 2011 en een Mitsubishi Pajero 2.5d uit 1993. Daarnaast hebben we een eigen transportbedrijf met een zestal vrachtwagens. Genoeg te doen dus.
Zoals ik al zei, ik heb al menig uur besteed aan het lezen op dit forum en heb eind februari maar eens een bezoekje gebracht aan Carclean. Hier heb ik nog wat informatie ingewonnen en gelijk maar wat inkopen gedaan:
- DAP900 V2 D/A Polijstmachine - inclusief 5" en 3,5" steunplaat
- Monello Professional 4" en 5,5" Yellow Cutting pad
- Monello Professional 4" en 5,5" Orange Light Cutting pad
- Monello Professional 4" en 5,5" White Polishing pad
- Monello Raffini Inizio Forza
- Monello Raffini Mezzo
- Monello Raffini Finale
- Monello Peluche Verde 3-pack (2x)
- Monello Senza Acqua Drying Towel
- Monello Dolce Verde Klei set
- Poorboys Spray and Wipe - 473 ml
- Poorboys Black Hole - 473 ml
- Poorboys EX-P - 473 ml
- 3M 3434 afplaktape - 19mm
Voorlopig kan ik dus wel even vooruit, maar zit nu alleen nog met smart te wachten op mooi weer
Gr, Adwin