• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

oholtman's 1e carclean bestelling

oholtman

Detailing rookie
4 jun 2011
27
0
Zo, mijn eerste bestelling bij carclean is binnen.
Na even rustig op dit forum te hebben rond geneust heb ik bedacht wat ik wilde bestellen en dat is het volgende geworden:

Spray & wipe 473ml
Black Hole - 473ml
Auto-Clay Soft - 180g
DAP500 Raffini Starterskit - Lite Edition
SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad
Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator
Raffini Inizio Forza Compound - 500ml - Cut 6/5 Gloss 2.5/5
afplaktape - 25mm breed (gratis bij de bestelling)

Ik had al:
Commandant 7 creamwax
Valma carnaubawax
Valma plastishine
Tyrespray (van de action:schaam )
Turtle nanatec wash en wax
Velgenborstel
Verschillende microfiber doeken/handdoeken
Microfiber handpads
Monello witte(polish) en gele(wax) handpad
een paar verschillende auto shampoo's en dergelijke

Ik ben dus een beginner en zal nog veel ervaring op moeten doen met verschillende producten en met het detaillen zelf.
Er gaan ongetwijfeld meer bestellingen komen maar alles op zn tijd,
Ik vind het belangrijker dat mn zoons fatsoenlijk te eten krijgen, dan dat papa zn auto mooi glimt:D
 
Zet de commandant, turtle en valma aub. aan de kant. Maakt meer kapot/lelijk als dat het werkt.
 
Haha die merken zijn wel een beetje vloeken in de kerk ;) Succes met het poetsen. Het begint altijd bij een kleine bestelling...
 
P8r zei:
Haha die merken zijn wel een beetje vloeken in de kerk ;) Succes met het poetsen. Het begint altijd bij een kleine bestelling...
haha, ik zal niet zo schijnheilig zijn ,en ze nu gauw weghalen, maar ik heb ondertussen door dat ik maar eens verder moet gaan kijken naar een sealant/wax van een "echt" merk:schaam al doende leert men.
 
persoonlijk zou ik voor de dap 500 de 900 nemen met deze heb je net even meer kracht.
als je met je 500 op maximum draait en je krijgt je kras niet weg dan lukt het met de 900 vaak wel.
maar verder een mooi begin