• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onderhoud beige Alcantara

Dimitri

Detailing addict
31 jul 2011
102
65
Ik heb mijn oog laten vallen op een jonge tweedehandswagen als nieuwe gezinswagen. Alles lijkt te kloppen aan de auto, echter heeft de auto 1 groot nadeel in mijn ogen.

Het interieur is namelijk de slechtste configuratie dat je kan bedenken met twee baby's: beige lederen zetels met in het midden alcantara in.

Nu is mijn vraag aan jullie: kan je dit überhaupt bijhouden, en hoe krijg je het proper? Ik ga bij mijn huidige auto aan de slag met de extractor, ik veronderstel dat dit wat te ruw is bij alcantara.

Dit is een foto van de achterbank, zoals jullie kan zien is deze nu al wat vuil:
 

Bijlagen

  • IMG_20231112_131019.jpg
    IMG_20231112_131019.jpg
    404 KB · Weergaven: 65
Mijn bekleder raadde me aan het alcantara vooral niet te borstelen. Afnemen kan wel maar zorg voor niet te veel frictie bij het wrijven.
 
Zolang ze zich niet aan afspraken kunnen houden zaten de kinderen bij ons op een achterbank die was beschermd met een hoes.
Nu zijn ze serieus aan de beurt om zelf op te ruimen, mocht het fout gaan.
Als mijn vrouw het interieur vuil maakt, is dat wisselgeld ;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR