• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onderzijde auto opfrissen

Emi

Detailing guru
26 jan 2015
900
150
Zuid-Holland. Vlakbij Carclean.
Iemand heeft de onderkant van zijn BMW Z3 laten opfrissen. Het ziet er best indrukwekkend uit vind ik.

VOOR:
47117221_1971542896246976_2903232896632356864_o.jpg


NA
46762081_1971542899580309_873413214895865856_o.jpg
 
Dit heb jij niet gedaan neem ik aan ;)
De foto's komen me bekend voor... Ze zijn van Rick. Van SPP...
 
Laatst bewerkt:
Is geen klus van één dag
En dus wel heel toevallig dat het bijna gelijk hangt
Met het verschil dat op de ene foto de slang niet doorloopt
Zit iets van een knik

Ik heb respect voor detailers en restaurateurs
Als je een bak nieuwe onderdelen monteert vind ik het overdaad
 
Bij dat bedrijf maken ze leuke foto's en video's van de projecten, ik volg ze al een tijdje op facebook. Interessant om te zien hoe ver sommige klanten willen dat ze gaan.
 
Indrukwekkende verbetering. Doet mij denken aan de DIB methode die ze gebruiken bij het restaureren van oldtimers en tegenwoordig ook in de Detailing business.
 
Indrukwekkende verbetering. Doet mij denken aan de DIB methode die ze gebruiken bij het restaureren van oldtimers en tegenwoordig ook in de Detailing business.

Hmm... Zelfs met googlen kom ik er niet achter wat DIB methode is. Enlighten me please! :-D