• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Online realtime order zelf wijzigen

We hebben er al wel over nagedacht, maar de meerwaarde voor onze shop zien we niet zo. We proberen de orders zsm op te pakken, dus veel tijd om je order te wijzigen zal er ook niet zijn. ;-)

Het is niet handig als je zelf je order maar aan kunt passen... misschien is men al bezig met uitleveren of iets dergelijks. En dan komt er ook nog bij dat je mensen hebt die dan constant hun order maar aan gaan zitten passen.
Het is handiger om gewoon even een mailtje te sturen, telefoontje te plegen of de chathulp te gebruiken.

Ik plaats meestal mijn order in mijn mandje en laat het dan een weekje staan, dan heb ik tijd om te beslissen of ik toch niet meer dingen van het verlanglijstje overplaats naar het mandje ;-)

dat probeer ik ook altijd, maar mijn muis gaat meestal iets sneller naar "bestellen" :cool