• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ontploft blikje cola !!!

tobber

Detailing trainee
23 jul 2013
20
47
Hallo allemaal,

Met dit warme weer heb ik een jammer voorval gehad.

Er is een blikje cola opengesprongen in de auto met alle gevolgen van dien :(

Al deels heb ik het geluk dit ik een lederen interieur heb en dit makkelijk schoon te maken is.

Echter is ook de hemel voor een groot deel besmeurd geraakt.

Wie van jullie heeft er tips om dit toch op een vrij eenvoudige manier schoon te maken.

Ook product tips om dit schoon te maken zijn welkom.

Het gaat om een lichtgrijze hemel van een Seat Toledo 1M

Alvast bedankt voor alle hulp en info.

Met vriendelijke groeten

Tom

Ik zou ook eerst met APC (sterkte opschalen) en een doek proberen. Als dat niet lukt voorzichtig met de extractor erover.

Ai dat zijn rotvlekken ! Liefst niet laten indrogen en met een natte spons of doek indeppen met water + apc. Dan met droge badstof doek droog deppen en dit herhalen tot de vlek eruit is. Door het deppen voorkom je dat je stof anders gaat pluizen of langere losse "haren" krijg. Een extractor werkt nog beter maar daar moet je dan wel de beschikking over hebben. Heb het begin it jaar ook gehad. Zet de boodschappen in de auto en raakte met een cola fles de scherpe rand van mn stoel geleider... De fles scheurde en spoot als een fontijn mn hele auto onder :-/