Hey allen,
Ik heb zaterdag bij Down Town de panel potjes van DJ gaan halen en die zei me meteen dat ik niet veel post.
Bij deze een rechtzetting en zal ik me even voorstellen.
Ik ben Kevin en woon in regio Mechelen. Ben 23 jaar en sinds een dik jaar ook aangestoken door het virus.
Mijn vorige wagen wastte ik met een beetje witte 'petrol' in het water.. Had ergens gelezen dat dit een waanzinnig schijn gaf.:weetniet
Maar met men nieuwe wagen wou ik het meteen goed doen.
Ben zoals de meeste met Meguairs begonnen omdat er een shop in de buurt is.
Het alombekende 3stappenplan (paint cleaner, polish en wax) was dan ook de eerste stap bij mij.
Tenslotte hier terecht gekomen en mijn collectie is al serieus gegroeid..
Vermits ik maar een beginneling ben lees ik veel en post nog niets tot ik het zelf wat goed onder de knie heb.
Ik rij met een Opel Astra J van april 2010.
Ik heb zaterdag bij Down Town de panel potjes van DJ gaan halen en die zei me meteen dat ik niet veel post.
Bij deze een rechtzetting en zal ik me even voorstellen.
Ik ben Kevin en woon in regio Mechelen. Ben 23 jaar en sinds een dik jaar ook aangestoken door het virus.
Mijn vorige wagen wastte ik met een beetje witte 'petrol' in het water.. Had ergens gelezen dat dit een waanzinnig schijn gaf.:weetniet
Maar met men nieuwe wagen wou ik het meteen goed doen.
Ben zoals de meeste met Meguairs begonnen omdat er een shop in de buurt is.
Het alombekende 3stappenplan (paint cleaner, polish en wax) was dan ook de eerste stap bij mij.
Tenslotte hier terecht gekomen en mijn collectie is al serieus gegroeid..
Vermits ik maar een beginneling ben lees ik veel en post nog niets tot ik het zelf wat goed onder de knie heb.
Ik rij met een Opel Astra J van april 2010.