• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar aanmelden hier tussen de poetsfanaten

Peter-WRX

Detailing rookie
28 dec 2008
88
7
Hoi iedereen,

Ik ben Peter en rij met een zwarte Subaru Impreza WRX van november 2003.

Ik heb me hier aangemeld om ervaringen te delen en nieuwe dingen te leren op gebied van auto poetsen.

Tot op het heden heb ik de auto steeds met de hand gepoetst met Meguiars producten, maar er zijn natuurlijk meer goede producten en hier wil ik info over vinden. Ook heb ik net de DAP500 besteld en poetsen met een polisher is nieuw voor mij en ik wil hier dus 'leren' hoe dat moet. Er zijn vast genoeg mensen die mij hierover wat tips kunnen geven !

mvg,
Peter

Hey Peter,

Welkom op het forum man! Heb je misschien een fototje van je wagen? Zijn we namelijk gek op hier!

Veel plezier hier op het forum en als je vragen hebt horen we dat wel! ;)

Welkom op het forum! Mijn ervaring met Subaru lak is dat het erg zacht is. Je hebt waarschijnlijk geen zware comni nodig!

Hier een paar foto's jongens !

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

mvg,
Peter

Toch blijf ik erbij, een modderpak staat 'm beter :lol

Zonder gekheid, een mooie WRX heb je daar

Ik ga binnenkort mijn auto een complete detailing geven. (eindelijk binnenkort eens tijd, want het zout van de koude dagen zit er nog op :( )

Ik heb een stappenplan (met de producten die ik bezit), maar wil graag jullie mening of dit zo goed is opgesteld :

1. Wassen met meg's Gold Class shampoo en drogen
2. Kleien met meg's Smooth surface Clay kit
3. Meg's step 1 paint cleaner met DAP500 op stand 3 met lichtgroene of witte LC pad
-> ik ben op zoek naar een andere paintcleaner als deze op is. Is professional polish van PB een goede vervanger voor dit ???
4. Meg's step 2 polish (is een glaze dus) of PB's Blackhole of Meg's M7 Show Car Glaze (is dit dan een polish ???of toch een glaze ??? En als het een polish is, kan dit dan gebruikt worden als paint claener ? Ook deze stap met DAP500 op stand 2 en zwarte LC pad
5. Meg's step 3 Carnauba wax, met DAP500 op stand 1 of 2 met rode LC pad

Graag jullie mening !

mvg,
Peter