• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar even voorstellen, foto's bijgevoegd

duckmole

Detailing chief
13 mrt 2010
108
103
61
Goedemorgen allemaal,

Even voorstellen. ik, Duckmole, woon in de buurt van de IJssel, omgeving Zwollywood. Ben de 40 inmiddels gepasseerd, getrouwd, 2 opgroeiende zoons en werkzaam in de agrarische verzekeringsbranche.

Momenteel ben ik in het bezit van een Ford Focus Wagon Rally Edition uit 2007 (Panther Black), een BMW R1150GS en een BMW R90S.

IMG_1164.jpg

IMG_1567.jpg


Ben altijd al min of meer auto- maar vooral motorliefhebber geweest.
Ben vanaf mijn eerste motor en auto al liefhebber van poetsen.
De auto's zijn in het verleden altijd gepoetst met Autoglym (Super Resin Polish en Extra Gloss Protection). Ook de motorfietsen zijn daar altijd mee gedaan. Tot ik een jaar of 8 geleden Riwax ontdekte (waxshampoo en Starwax). Dat vind ik persoonlijk superspul. Beviel me zeker op zilvermetallic auto's erg goed. Makkelijk verwerkbaar een een zeer lange standtijd.

Met de komst van de zwarte Focus erger ik me aan een vettige waas over de auto als het ding in de volle zon staat en inmiddels ben ik zo ver dat ik daar daadwerkelijk wat aan wil doen.

Ik bezit op dit moment:
Riwax waxshampoo
Riwax Starwax
Riwax Cockpitspray
Autoglym UDS
Autoglym Extra Gloss Protection
Autoglym Bumpercare

Maar heb inmiddels een verlanglijstje klaar om de auto een keer goed aan te pakken:


Mothers kleiset
The Bone (mf spons)
Collinite 845 of 476s
Poorbows Megatowel
Lake Country Red Soft pads
Mooi weer
Voldoende tijd

Zo, dat lijkt me voorlopig even voldoende.

Duckmole
 
Welkom Duckmole! Als je nog eens andere merken detailmiddelen wilt proberen kan je altijd langskomen of als je een DAP wilt proberen). Woon redelijk in de buurt en werk zelf in Zwolle.