• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar even voorstellen

Morzail

Detailing trainee
15 okt 2010
1
47
Hoi allemaal,

Ik ben Barry uit Den Haag, 38 jaar en rijdt een BMW 328 CI.

Vindt het altijd heerlijk om in een schone auto te rijden, maar zoals ik hier lees, niet altijd op de goede manier :sob:

Heb via een ander forum al kennisgemaakt met wat spul van Mequiars en hier wat van aangeschaft, om een begin in de goede richting te maken.Was vooral verrast wat een resultaat je al met kleien kunt halen.
Maar zoals ik hier lees zijn er een hoop andere merken die minimaal even goed zijn als Mequiars.

Ben al een paar dagen aan het lezen op dit prachtige forum, wat een schat aan info en wat een mooie projecten zitten er tussen zeg:heart_eyes:

Ik dacht vroeger altijd bij een kras: hier moet je voor naar een schadebedrijf, maar wat je allemaal al niet kunt als je met de juiste producten weet te werken :)^

Zal eens in de gaten houden wanneer er weer 1 of andere workshop (zal wel in het voorjaar wezen) is, en me daar voor aanmelden om in levende lijve eens te zien, welke produkten ik moet hebben en hoe ik deze het beste kan gebruiken.

Mijn huidige (beginner)setje bestaat uit het volgende:

2 emmers (voor de 2 emmer methode
washandschoen van Mequiars
Watermagneet van Mequiars
MequiarsNXT shampoo
MequiarsNXT tech wax
Mequiars Crystel step 2 polish
Mequiars microfiber doek
Mequiars quick clay
Mequiars all wheel cleaner (alleen bij noodzaak)
Mequiars quick wheel detailler
Mequiars gold class leather cleaner/conditioner
Mequiars NXT glass cleaner
Mequiars quick interior detailler
een paar pads, wat goedkope microfiber doeken.

Ben trouwens niet echt tevreden over die leather cleaner/conditioner voor mijn zwart leren M-interieur, is daar een goed alternatief voor?

Zie trouwens dat ik niet veel (goede) fotootjes van mijn voiture heb :|


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
mooie BMW in een echte detailerskleur:)^ Met je collectie kom je al een tijdje toe....
voor je leder is bijvoorbeeld deze goed : https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Leather_Stuff_473ml_PB-LS16_100731
en ook die van gliptone naar het schijnt. https://www.Carclean.com/product/Gliptone/Liquid_Leather_Conditioner__250ml_GT11_101624
 
Welkom hier!!

Voor het onderhoud van je lederen bekleding zou je de cleaner en conditioner van Gliptone eens kunnen proberen. Wordt hier vrijwel unaniem als zeer goed beschouwd!

Mooie Beemer trouwens!!

Have fun met het lezen en leren hier op het forum...




meuh