• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Manta B GSI

Weer behoorlijke stappen gemaakt. De onderkant is ook indrukwekkend mooi om te zien, jammer dat dat straks verborgen blijft voor de argeloze voorbijganger.

Gaat echt een topper worden dit. 8-)

Vraagje; blijft de onderkant zo?
Normaal zit daar namelijk een soort van dikke anti-steenslag laag overheen, om de onderkant te beschermen tegen beschadigingen en het daaropvolgend roesten.

Goed bezig en wat een heerlijke kleur!
Ik zou inderdaad de onderkant vooral nog `n beschermlaag geven, deze auto`s rotten vooral bij de krikpunten, dorpels en wielkast(rand)en erg snel.

Maar hier ga je wel heel, heel erg veel plezier van hebben als ie dalijk af is!

Net binnen & inmiddels flinke vooruitgang bij onze Opel Manta ...
Ik zal zsm nieuwe foto;s bijvoegen het wordt nu echt langzaam weer een auto :ja

Ik ben benieuwd, blijf de oudere auto's (voor 1990) altijd nog erg gaaf qua looks.
Het is dat ik de luxere dingen van tegenwoordig niet kan missen, maar anders had ik er zeker ook één gekocht.

Bij deze een korte update ...

mdsc07860.webp

mdsc07948.webp

mdsc07867.webp

mdsc07963.webp

mdsc07964.webp

Meer foto's volgen zsm :!

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Carcleaner's

Vanmiddag even lekker bezig geweest , het einde komt langzaam maar zeker in zicht :ja

dsc08385xp.webp

dsc08387s.webp

dsc08388p.webp

dsc08392a.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Een woord RESPECT!!!

Echt geweldig......als Opel liefhebber smulik van dit soort projecten.
Het kriebelt echt om zelf zoiets te gaan doen, maar ja, tijd......

Zou graag m'n oude jeugdliefde weer willen hebben, een D-Kadett GT/E.
Uiteraard helemaal origineel opbouwen.
Alleen verrekt lastig te vinden.....

Anyway, nogmaals respect voor dit project.

Echt Super gaaf... is toch een droom van iedere autoliefhebber om een ruige klassieker van 0 af aan helemaal op te bouwen met z'n eigen handjes. Wat een eer voor je werk als hij dadelijk helemaal klaar is, respect :cool !!!

GEWELDIG! Wat een mooi project. Respect hoor hoe je dit allemaal aanpakt. Je moet het wel kunnen natuurlijk en het moet financieel ook behapbaar zijn, maar je hebt helemaal gelijk hoe ver je gaat in je perfectionisme. Beter dan nieuw:-)^