• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

opel stationwagon zilver

Wax Master

Detailing chief
16 mei 2008
467
103
53
deze had ik nog op mn camere staan maar vergeten te uppen.

het betreft een opel stationwagon, zilverkleurig. de auto had wat diepe krassen die ik heb geprobeertr opte vullen met lak en daarna wetsanden en polijsten. helaas was de lak een beetje te verdunt waardoor er weinig bleef zitten. de eigenaar de de lak had mee genomen vond dat de lak wat e dik was en is zelf gaan mengen:no

de stappen;

wassen met shampoo plus
kleien ( en dat was echt nodig8-()) )

weer wassen met de shampoo plus

kras opvullen

hier en daar wetsanden met 2500/ 3000 grid

polijsten met solo van meg
polijsten met de M95 speed compound icm whoolpad

buffingmarks verwijderen met de g220 icm de 5'5 inc blauwe lake country pad icm de m80

sealen met de M21 2.0 2 lagen
waxen met smartwax 1 laag
toppen met smart concourso wax

velgen: in gesprayt met safe-degreaser, wassen met zachte straal, gewaxt met rimwax van smartwax. banden in de endurance high-gloss gel

trims en ander kunstof delen met poorboys natural look.

de pic's Voor


Afbeelding014-2.jpg

Afbeelding023-2.jpg

Afbeelding013-2.jpg

Afbeelding008-2.jpg

Afbeelding007-2.jpg

Afbeelding006-1.jpg

Afbeelding005-1.jpg

Afbeelding004-1.jpg

Afbeelding003-1.jpg

Afbeelding002-1.jpg

Afbeelding001-1.jpg

Afbeelding010-1.jpg

Afbeelding009.jpg






en weer de NA8d



Afbeelding026-2.jpg

Afbeelding024-2.jpg

Afbeelding025-3.jpg




zijn er helaas niet zoveel gezien het slecht wer was en er geen zonnestraaltje te bekennen was:sob:

bedankt voor het lezen;)
 
En ff verplaatst voor je naar Show Off!

Netjes Cees. Ik zie zelf alleen het nut niet van het inweken van je schuurpapier. 2 keer sprayen en hij is ook doorweekt! Toch?
 
thnx;)

helaas zijn niet alle krassen 100% verdwenen..onv 80% minder.

en jah n'keertje geen M16.....maarre huh dat is toch wel te zien toch:D

@ thnx tim voor het verplaatsen..zag het te laat sorry:schaam

dat voorweken van het schuurpapier heb ik geleerd van Sven uit belgie. en ook op advies van mike philps. het schijnt toch dat het beter is als je het uni-grid van meg ongv 30 min van te voren in weekt met water en de M00 shampoo als glijmiddel.

hierdoor houd de unigrid particels vrij van ophoping van lak resten. en natuurlijk tussen door voldoen de bij spuiten..is immers wetsanding he:D
 
Super resultaat, zeker gezien hoe hij er uitzag!

En Meguiar's geeft inderdaad aan dat je Unigrit moet inweken. Ze hebben het in de wetsanding clinics zelfs over een nacht lang laten weken... 8o