• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kia Sportage - Zilver

Hey Tomas ; Thanx voor de tip, maar dit is mijn enigste verslag waarbij ik geen overdaad aan foto's heb geplaatst. Ik had simpelweg mijn telefoon niet bij me en kon geen foto's maken, zoals ik in de post al aangaf.

Mag aannemen dat er hier op het forum geen mensen zijn die een nieuwe auto gaan wassen en dan foto's nemen, met de bewering dat het een detail betreft, haha!

Naja, Jansen doet dit met al zijn auto's, maar dat is ons geheim.

Greetz

• Leuk
Reacties: Jansen
mooi resultaat hoor.

Ik vergeet ook altijd foto's te nemen van hoe de wage binnenkomt. swirls op foto krijgen lukt me ook niet altijd met de iphone en dan geef ik het maar op (werk genoeg te doen dan) ;-)

Vaak krijg ik ook niet alle defecten op beeld. Dit is dan ook te wijten aan de belichting en wat er in de reflectie te zien is.

Als ik voor mijn huis sta en via een paneel naar een donkere achtergrond kijk )mijn huis', dan zie ik pas defecten. Echter als je een WeekendWarrior bent zonder overkapping, is een donkere achtergrond lastig te vinden in de buitenlucht, haha!

Zelfs iets op het paneel leggen zodat de lens zich daar op focust, in plaats van wat er in de reflectie te zien is, werkt vaak niet.

Greetz

Ik doe het zelf gewoon met mijn telefoon met de flitser aan. Werkt 9 van de 10 keer. Soms heb je wel 3 foto's nodig voor een goede foto haha maar dat is niet anders.