• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Opel Vectra A 2.5 V6 videoverslag

Gaaf gedaan weer dat videoverslag.
Ziet er goed uit, hele verbetering.
Hoop zelf ook eens een auto te mogen doen als deze. En dan bedoel ik met name dat het een oudere auto is van en kleine 20 jaar.
Uitdaging, vakwerk.

• Leuk
Reacties: wilco
Gaaf hoor!!
Erg mooi resultaat weer.. Zeker voor auto's van deze leeftijd zijn behandelingen érg dankbaar. Je kunt ze zo eenvoudig van oude auto transformeren naar liefhebbers object.. Mooie klus iig! En wat een geweldige sheeting!!
Hoe zijn deze pads bevallen op de Rupes?

• Leuk
Zo'n video is zeker geinig!
Mooi resultaat ook.
De pads ogen ivm andere pads wat instabiel op de Rupes/video maar wat vond jij van de pads?

• Leuk
Ik moest even wennen aan de oranje compound pad, dat heb je goed gezien. Instabiel zeker niet. Werkt veel prettiger dan de groene en blauwe rupes pads.

De polishing en finishing pad, evenals de wolpad zijn ook een prima aanvulling voor de rupes. Naar verluid werken ze ook prima icm de 15

Mooie en interessante video. Goed werk geleverd!

De rupes lijkt wel erg veel te bewegen tijdens het polijsten? Of is dat normaal?

• Leuk
Mooi en erg leuk verslag weer. Kijkt erg leuk. More more more!

Denk alleen dat je een beetje optimistisch bent met de standtijd van 7+ maanden met Vitreo. Wel vind ik Vitreo echt serieus een top wax voor zijn geld.

Zijn de nieuwe pads ook echt Rupes proof? Houd de velcro het ivm de grote uitslag?

• Leuk
Mooi gedaan, je hebt een oudje weer nieuw leven ingeblazen.
Weet je ook welke Premio pads er zijn? Ik zie nu een witte/zwarte/gele en oranje pad, de wolpad zie ik niet, is dat de hele serie?
En hoe vind je ze ten opzichte van Lake Country mits je die gebruikt hebt.

• Leuk
Mooi en erg leuk verslag weer. Kijkt erg leuk. More more more!

Denk alleen dat je een beetje optimistisch bent met de standtijd van 7+ maanden met Vitreo. Wel vind ik Vitreo echt serieus een top wax voor zijn geld.

Zijn de nieuwe pads ook echt Rupes proof? Houd de velcro het ivm de grote uitslag?
Oh nee hoor. Ik heb de Vitreo al geruime tijd en deze heeft het bij mij al 2x langer dan 7 maanden uitgehouden. Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe de eigenaar ermee omspringt...

De pads zijn zeker rupes proof. Ik begreep dat de oranje pad op de 15 wat makkelijker onder controle te houden is.

Mooi gedaan, je hebt een oudje weer nieuw leven ingeblazen.
Weet je ook welke Premio pads er zijn? Ik zie nu een witte/zwarte/gele en oranje pad, de wolpad zie ik niet, is dat de hele serie?
En hoe vind je ze ten opzichte van Lake Country mits je die gebruikt hebt.
De wolpad staat wel op de verzamelfoto maar is niet gebruikt in de filmpjes. Er is ook nog een MF pad.

Ik kan ze niet vergelijken met de lake country pads aangezien ik die pads in het verleden alleen op de dap500 en 900 gebruikt heb. Dat is een hele andere machine.

Ziet er nog goed uit voor een Opel Vectra van 1995. Meeste zijn al ten prooi gevallen aan de roestduivel. Met name de wielkasten waren/zijn een terugkerend probleem voor Opels uit deze periode. Dezer auto heeft duidelijk een heel goed baasje (behalve dan van die swirls van de krasstraat:) )

• Leuk