• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Recht zie je op de site van het forum "online gebruikers" staan.
Er staat bij x aantal gebruikers totaal, dan x aantal leden, x aantal bezoekers, maar dan x aantal "bots" wat/wie zijn dit?

groeten Quint
Bots = Robots

Bijvoorbeeld Google, Microsoft, Yahoo enzovoorts.

Maar dat heeft betrekking op ons forum, niet op de nieuwe site :p
 
Btw vraagje, is die wenslijst er niet meer? Gebruikte altijd om op die manier geen producten te vergeten te bestellen. Maar zie hem niet staan. Of heb ik echt al teveel champagne op.
 
No worries! Rustig aan met de champagne! Haha, fijne jaarwisseling!

PS heb vandaag nog weer ff zitten kijken naar Jaime Pressley!
Was op zoek naar je tip voor de led lampen. Kon het niet laten, om weer even naar haar in actie te zien...
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
@Tim, niet dat het mij stoort, maar omdat ik ontzettend trots op mezelf ben dat ik een foutje heb gevonden : Als je de Mothers Leather Care Kit aanklikt, staan er links met producten waaruit deze bestaat. Deze sturen je terug naar Carclean.com.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
@Tim, niet dat het mij stoort, maar omdat ik ontzettend trots op mezelf ben dat ik een foutje heb gevonden : Als je de Mothers Leather Care Kit aanklikt, staan er links met producten waaruit deze bestaat. Deze sturen je terug naar Carclean.com.
Aangepast! :)
 
Ik heb niet gecheckt hoe het bij de andere doeken zit, maar het viel mij op dat bij de Monello Vetro Bianco de afmetingen van de doek ontbreken.
 
Foutje in webshop?

Nanolex - EX. - Bij de 5000ml verpakking staat;

Niet schurende ontvetter
  • Ideale voorbereiding voor Nanolex sealants en coatings
  • Voorzien van hoge kwaliteit sprayer ...
  • Inhoud 5000ml

Nanolex EX is een
effectiever ontvetter om het oppervlak voor te bereiden voor de Nanolex sealant en coatings.


Greeetz