• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Maar over welke coating spreken ze dan (het lijkt me Si3D Matte)? Dat lijkt me wel handig om te vermelden in dit geval. Zeker omdat er staat, "...in huis om de coating goed...". En waarom zou ik dan deze set willen kopen als de EX ook al in de coating set zit.
 
Geen enkele term is vastgelegd en soms worden termen gebruikt voor verschillende producten. Denk maar aan het woord "polish". Voor het ene merk is een polijstmiddel, een ander een glaze en de 3e gebruikt het als een all-in-1 met wax erbij.

De tekst heb ik aangepast om twijfel te voorkomen in de toekomst.
 
De Surf City Garage Barrier Reef Paste Wax zou ik verwachten bij het overzicht Wax in vaste vorm. Ik snap dat de paste waxes een twijfelgeval zijn tussen vast of vloeibaar, maar dit is de enige paste wax in een pot die bij de waxen in vloeibare vorm wordt weergegeven. Alle andere paste waxes in een pot staan bij de vaste waxen / Alle andere waxen in de categorie "vloeibaar" zit in een fles / flacon.
In de tekst van de Paste Wax staat nota bene nog: Heb je liever een vloeibare wax? Probeer dan de SCG BR Liquid wax.
 
Ik wil best zo'n gratis iBrid USB-stick ;)

2017-11-28 10_47_57-Carclean - Rupus Ibrid Mini USB stick - SeeCubic Edition.png
 
Kwam al wat meer 'foutjes' tegen.. Hopelijk hebben ze het snel weer op orde.
Vooral de review's mis ik nu...
 
Ik kan de reviews niet meer zien in de shop en dat lijkt me niet de bedoeling.

Verder kwam ik ook weer een aantal Wolfgang producten tegen, die zijn nu toch echt wel een tijdje uit het assortiment (helaas)
 
Het klopt inderdaad dat de verlanglijstjes en winkelmandjes leeg zijn. Verder zijn we vandaag en morgen nog bezig met allerlei aanpassingen, kleine bugjes etc. dus het kan kloppen dat je producten tegen komt die we niet meer verkopen.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
De nieuwe versie ziet er duidelijker / scherper uit, vind ik!

Ik snap dat de mensen van Carclean er nog druk mee bezig zijn om alles tip-top te krijgen, maar hier onder een paar dingen die mij zojuist opvielen:
- 673 produkten onder tabblad Nieuw
- nog maar 2 produkten in de aanbieding
- mijn account heeft nu een dashboard (of had ik die al?). Benieuwd welke reiniger ik hiervoor moet gebruiken.;)
- mijn account kent geen gevolgde clinics
- mijn account is niet actueel (de laatste bestellingen ontbreken, idem bij facturen)
- standaard instelling per merknaam is 48 producten; bij meer producten moet ik naar volgende pagina. Persoonlijk zie ik liever alle producten onder elkaar staan.
- bij categorieën > exterieur staat helemaal links onderin het woordje wax, als je daar op klikt kom je op https://www.carclean.com/nl/categorieen/exterieur/wax.html

Zie dit niet negatief, ik probeer mee te denken aan een sublieme web-shop!
 
Laatst bewerkt:
Komt door je cookies, even de cookies verwijderen en de banner werkt goed.