• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

JeeJee

Detailing chief
12 feb 2016
41
75
de Achterhoek
Carclean,

Nieuwe website zit er fris en fruitig uit.
Ik mis alleen wat informatie mbt tot het product.
Ik bedoel opmerkingen zoals "ph-waarde", "veilig voor wax", "niet in de zon aanbrengen" enz.
Dit staat op de oude website wel bij de meeste producten vermeld. Het is in ieder geval wel iets waar ik op let.

M.vr.gr
 
@Tim, @Laurette of @Dibbuz

De plaatjes van de volgende producten zijn niet meer up to date.

https://www.carclean.com/nl/product..._Out_Concentrate_1_10__500ml_102395?o=srtotal
Deze zit in een 500 ml fles met een grote 28/410 dop geen oud model 24/410 fles

https://www.carclean.com/nl/product/Dodo_Juice/Supernatural_Carnauba_Glaze_500ml_102258?o=srcarnauba glaz
Deze wordt kennelijk geleverd met een goede grote 28/410 chemical resistant sprayer i.p.v. de nu afgebeelde crappy finger sprayer
Concentrate is aangepast (duurt even voordat dit zichtbaar is).. De Carnauba Glaze moeten we zelf even een foto van maken, op de Dodo Juice site staat ook de oude sprayer er nog op :) Bedankt voor het doorgeven!
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Blijkbaar is er een nieuwe chatfunctie op de site gezet. Afgezien van het feit dat zo'n banner die overal en nergens zweeft, mij persoonlijk extreem irriteert, kun je de links linksonder op de homepage, o.a. naar het forum, op een iPad niet meer aanklikken, omdat die verrekte chatlink eroverheen zweeft!
 
Blijkbaar is er een nieuwe chatfunctie op de site gezet. Afgezien van het feit dat zo'n banner die overal en nergens zweeft, mij persoonlijk extreem irriteert, kun je de links linksonder op de homepage, o.a. naar het forum, op een iPad niet meer aanklikken, omdat die verrekte chatlink eroverheen zweeft!
Heb je hier last van op de Carclean.com of Carclean.com website?
 
Ik wil niet eerst iets weg moeten klikken voordat ik op een link kan klikken, hoogst irritant. Is op Carclean.com. Op de oude site staat de link naar het forum immers rechts boven.
 
Ik wil niet eerst iets weg moeten klikken voordat ik op een link kan klikken, hoogst irritant. Is op Carclean.com. Op de oude site staat de link naar het forum immers rechts boven.
De zwarte pop-up is nu verwijderd, dat was van ons even test. De volgende periode is overigens ook een test (dus zonder de zwarte pop-up) om te kijken of de button nu minder opgemerkt / gebruikt wordt.

Mocht de button nu minder gebruikt worden, dan houdt dat in dat de button dan minder uitnodigt om te gebruiken en dan zal er dus weer een variant van die pop-up worden ingezet om wederom een meting te doen.

Bij ons is het in ieder geval zo dat als je helemaal naar beneden scrollt op je telefoon, dat de button onder de 'footer-links' terechtkomt en dat is dus prima.

Screenshot_20161227-142943.png
Screenshot_20161227-143024.png

Je kunt ook overwegen om ons forum als bookmark op te slaan.
 
Laatst bewerkt:
Recht zie je op de site van het forum "online gebruikers" staan.
Er staat bij x aantal gebruikers totaal, dan x aantal leden, x aantal bezoekers, maar dan x aantal "bots" wat/wie zijn dit?

groeten Quint
 
Ik kan tot op de dag van vandaag nog steeds niet inloggen op de .com site. En dus ook niet bestellen vanaf hier. Wel nog via de oude .nl.

Krijg deze melding als ik wil inloggen:
1a56beb6a073b76391beb867b3c445c3.jpg