• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Forum wel, daar zit ik op met Chrome, windows 10 pro
Monello.nl laadt ook gewoon.
Carclean via de banner aanklikken boven forum geeft ook geen reactie, zowel in InPrivate modus als gewoon.

Ik ga wel even pielen @Tim.
Safari op iPhone doet het wel, ook via WiFi. Lijkt dat het dan bij mij ergens in de verbinding zit. Wel raar dat zowel Chrome als IE dit doen.
 
@Marcel1973 deze websites draaien allemaal op dezelfde server.

Met wat Googlen las ik dit:

This is a known issue that exists between Chromium browsers and certain antivirus programs such as AVG and Avast, especially when using a SSL connection

Ik vermoed dat je een antiviruspakket hebt dat wellicht een update heeft gekregen en een beetje dwars zit?
 
Het schijnt ook dat je op een blacklist komt als je te vaak refreshed op de pagina. Server denkt dan dat je een ddos aanval doet @Marcel1973
Met andere woorden je moet misschien wat minderen. :p

Zinder gekheid. Als verhaal hierboven klopt dan zou hij het toch niet in internet explorer moeten hebben?
 
Hmm, hier draait Esset, in combinatie met VPN. Maar dan zou forum en monello ook down moeten zijn zo lijkt me @Tim en dan had ik het alleen in Chrome.
Maar ik ben de enige die er last van heeft, dus een lokaal probleem dunkt me.

Ik zal eens wat Non-ferro in de laptop gieten en daarna behandelen met Perfetto. Misschien dat dat helpt. ;)
 
Het kan zijn dat je virusscanner vindt dat er iets gefilterd moet worden in de code van Magento. Houd me even op de hoogte ajb.

Of even je VPN uitschakelen. Kan zijn dat een bedrijfs-firewall ook iets tegenhoudt.

Zie ook hier:

 
Laatst bewerkt:
@Tim

Ik heb wat getest en vermoed dat uiteindelijk PIA VPN de boosdoener is. Deze staat overigens ingesteld op NL, wat problemen geeft. Wijziging van server (die bezoeker zojuist uit Australie was ik dus ;)) geeft geen problemen.
ExpressVPN (ook ingesteld op NL) daarentegen geeft geen problemen.

Denk dat er vanuit jullie hosting wat IP adressen geblockt worden, wat mijn inziens volstrekt terecht is, die gekoppeld zijn aan PIA voor NL. Blijf het wel raar vinden dat de rest het dan wel doet (forum, monello etc.)

Weten we dat in elk geval ook weer. Sorry voor de onrust...:innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Jahe
Maar ik snap dan wel waar het vandaan komt. Want voor onze shop zijn we strenger met het filteren van landen. Omdat we onze infrastructuur en database graag goed beveiligen. Je VPN valt dan inderdaad via 'verboden landen' en dan krijgt je browser een 444 terug:

if ($allowed_country = no) {
return 444;
}

Maar Australië is normaal gesproken niet geblokkeerd. Dus ik denk dat Australië weer via een andere IP-reeks terug kwam naar ons toe.

@Marcel1973 probeer nu via die PIA VPN eens op ons forum te komen. Ik vermoed dat dat nu ook niet meer lukt.
 
PIA VPN NL is inderdaad nu geblokkeerd op forum @Tim
Ter info, als ik België selecteer in PIA VPN doet ie het wel.

114395
 
Ik kon zojuist ook niet via mijn PC én telefoon op het forum komen. (Zelfde melding)

Inmiddels wel (duuuhh :p) , maar merk nu op dat gelezen berichten niet worden gezien als gelezen + ''markeer forum als gelezen''-knop brengt mij wel naar de homepage, maar de berichten zijn nog steeds niet gemarkeerd als gelezen. (blijven in de lijst staan)

Chrome als browser, telefoon heeft Samsung als browser.

@Tim
 
ik kan in de webshop niet meer inloggen op mijn account...
deze namiddag idd gezien dat de site onbereikbaar was!

update, lukt nu wel plots terug!
 
Laatst bewerkt:
@ Ric325i :Ja het was mij ook opgevallen.. als je pads van andere merken vergelijkt dan zijn de dichte pads gewoonlijk voor dual action en die met het gat voor de rotary.. juist met de bedoeling om de warmte af te voeren.. in principe wordt een dual action niet warm..? toch.?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker wel voel maar eens aan de backingplate na het polijsten. Ik heb al meermalen pads zien imploderen op een DAP, zelf heb ik Rupes en Flex machines en ik kan je vertellen dat je bv met een 21 toch echt wel op de warmteontwikkeling moet letten zeker als het een pad betreft zonder gat in het midden.
Rupes heeft niet voor niets pads met oa een open structuur en dat gat dat is dus om de pads koeler te houden.
Van Lake country zijner ook speciale HDO pads te koop.
 
Bij de alternatieve producten die onderaan een productpagina vermeld staan, zie ik andere voorraadgegevens dan in de overzichtspagina:

Bij de productpagina van een losse DAP900 V3 zijn 3 van de 4 alternatieve producten niet op voorraad:
114788


Maar in het productoverzicht van Polishing Power blijken ze allemaal op voorraad te zijn...

114789
 
https://www.carclean.com/nl/wash-mist-300ml.html
Hier staat in ieder geval een loze bullet tussen, maar eigenlijk klopt de hele layout niet. Het lijkt me niet dat de Gebruiksaanwijzing bij een bullet moet staan. Volgens mij kunnen alle bullets gewoon weg...

(Dit product heb ik op de een of andere manier gemist. Kan me niet herinneren dat ik het destijds bij de taal- en spelfouten voorbij heb zien komen en ook niet daarna bij de nieuwe producten.)