• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Momenteel komen in de categorie Nieuwe producten 2 DAP900 kits voor boten tevoorschijn.
Misschien is er iets nieuw aan de samenstelling van deze kits, maar de kits zijn op zich toch geen nieuwe producten?
Ze hebben ook een ACTIE overlay i.p.v. NIEUW.
Foutje?
 
Bij de Valma Supershine Washmitt staan de alternatieve producten en aanvullende producten precies verkeerdom (MF wasmiddelen als alternatieven en andere mitts als aanvullende producten)

In het productoverzicht (nieuwe producten of merkoverzicht) kent dit product geen afbeelding, maar bij de productpagina wel....
Dit laatste geldt ook voor de Valma Clean & Shine Drying Cloth en de Softfibre Finishing Towel
 
Jawel hoor, alleen eventuele spam keuren we niet goed. Het is het standaard systeem van Magento, dat kan niet anders.

Als wij negatieve reviews zouden verwijderen, is het hele idee om zeep. Werkt alleen maar averechts.
 
Misschien is het een idee om bij je bestelling een knopje "Beoordeel" of "Schrijf een review" te plaatsen (naast de bestelde producten)...
Zo kun je makkelijker een review schrijven. En worden er misschien ook wel meer reviews geplaatst.

Voorbeeld:

20190510_102742.jpg
 
@RoyR ik zou het raar vinden om mensen al proberen een beoordeling te laten schrijven voor een product wat ze nog niet in huis hebben. Ik vind dat er al te veel beoordelingen op het internet te vinden zijn van mensen die een product nog niet gebruikt hebben. (In de zin van dat het bestellen goed ging, dat het netjes op tijd bezorgd is, het er kwalitatief veelbelovend uitziet en nu afwachten of het gaat bevallen) :rolleyes:
Tot nu toe valt dit bij Carclean wel mee al zijn hier ook wel voorbarige aannames over standtijden te vinden...
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Ik krijg vaak een mail na ca twee weken, met daarin de bestelde producten en een verzoek en link om daar een review bij te schrijven.
 
Ben ik de enige die het laatste nieuwe product in het Carclean assortiment nogal verrassend vindt?
De Meguiar's Quik Scratch Eraser Kit....
Dit lijkt mij toch iets wat aangeschaft gaat worden door mensen die weinig verstand hebben van detailing en die niet van plan zijn om bijvoorbeeld een DAP aan te schaffen maar wel "even een krasje willen verwijderen"
Het lijkt mij min of meer hetzelfde als een noob een roterende machine in de hand duwen en dan maar wachten wanneer er iemand mee door de lak heen gaat.
De ene zal het misschien op een zwak accuboormachientje gebruiken, maar weer een ander zet de steunschijf misschien in een (klop)boormachine die op een akelig hoog toerental draait of kan draaien.... o_O
Nu meen ik dat ScratchX wel een afbrekende korrel heeft, maar ik heb het ook wel aangeduid zien als "vloeibaar schuurpapier".
 
De Kwazar Purple Mercury Super PRO+ Alkaline flessen 500 en 1000ml staan niet bij:
Accesoires -> Lege meng en sprayflessen -> Sprayflessen (waar je ze zou verwachten)

Deze zijn alleen te vinden onder: Setjes en kits -> Voordeelkits -> Lege sprayflessen
 
Ik mis Bilt-Hamber Atom-Mac onder de categorieën. Staat allen onder merken.

Ik zou dit ook onder Exterieur - Onderhoud en bescherming - Metalen en chroom.
 
https://www.carclean.com/nl/snow-foam-cannon-kit.html
Volgens de opdruk van de doos zit hier (zoals op de foto) 473 ml Gold Class shampoo bij inbegrepen. Dit is niet terug te vinden onder inhoud van de kit
(Overigens vreemd dat er een reguliere shampoo bij gedaan wordt en niet de nieuwe dedicated foam shampoo van Meguiar's.)

https://www.carclean.com/nl/microfiber-allround-towel-40x40cm-5-pack.html
https://www.carclean.com/nl/microfiber-allround-towel-40x40cm.html
rechtsboven:
70% Polyester en 30% Polyamide
onderaan:
30% polyamide (nylon), 70% polyamide.
 
Geen idee waarom maar er wordt echt Gold Class geleverd.
De foto die je ziet is ook niet van Meguiar's maar maken we zelf, de fles komt dus echt uit de doos van Cannon kit.

Beter was het om een 473ml fles van de Snow Foam erin te doen maar dat bepalen wij niet natuurlijk.
 
Gisteren bij twijel tussen de kits voor de Rupes mini, kwam ik erachter dat bij de STF kit wel in de tekst staat wat er allemaal in zit, maar bij de Deluxe kit kun je alleen uit de foto halen wat er in zou moeten zitten.