• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Toeval bestaat niet toch?

Ik hoor dus net op de radio “je hebt nog vier dagen en dan valt ie...”

Klopt overigens niet, want hier valt de avond nl elke dag, want da’s het enige dat hier valt.
 
Is dit het juiste topic voor deze opmerking?

Het viel me op dat bij Bathe+ het plaatje veranderd in een andere versie (andere kleur en zonder pompje) als je de maatvoering naar keuze aanklikt. Klopt dat? Of is het gewoon een kwestie van dat de nieuwe productfoto's nog niet zijn gemaakt met de losse verpakkingen?
 
Plaatjes hebben een update nodig. Ik probeer er zo snel mogelijk naar te kijken.
 
Ik weet niet of ik gewoon niet handig genoeg ben of de enige die dit storend vind, maar...

Regelmatig wil ik de prijs van producten checken in de webshop. Als er dan verschillende verpakkingen beschikbaar zijn van een product, kan je klikken op de verschillende verpakkingen en zo de prijs ervan zien. Echter, als iets uitverkocht is, dan valt er niet meer op te klikken en zie je ook de prijs niet.

Ik dacht dan; ''Ooh, dan zoek ik de verpakking wel via de searchbar, zoals bijv. de Perfetto 5000ml, maar dan vind 'ie niks.
 
  • Leuk
Reactions: Rémon
@Quantoxx +1, is mij ook opgevallen.
Ik zou ook liever de prijs zien met dan de opmerking uitverkocht. Ook kan je nu volgens mijn ook de functie" informeer mij indien voorradig" niet aanzetten.
 
  • Grappig
  • Verbluft
Reactions: Timo84 en PA27506
Wat ik ook wel prettig vind is om de artikelen te kunnen sorteren op Duurste eerst of goedkoopste eerst.
 
Ik heb net even geprobeerd, bv Apple iFoam Snow 5 ltr. is niet op voorraad en ook niet te selecteren voor informeer mij indien op voorraad.
 
Sorteren op goedkoopste is toch mogelijk, zie:

1587471321850.png
1587471321850.png
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Wat ik ook wel prettig vind is om de artikelen te kunnen sorteren op Duurste eerst of goedkoopste eerst.
Dat is mogelijk ;)
Waarschijnlijk kan @Tim of @Dibbuz hier (lees: vanaf post #668) meer duidelijkheid over geven?
Ja, helaas kan dit dus niet. Een stomme beperking in Magento. We hebben aan custom werk al iets van € 4000 stukgeslagen, zonder normaal resultaat.
 
  • Verbluft
Reactions: Kees-sw