• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opnieuw

maja851

Detailing addict
31 okt 2008
75
65
16
Dag allemaal,
In 2008 ben ik reeds lid geworden van dit forum, onder de naam maja158.
In 2013 ben ik verhuisd en sindsdien eigenlijk geen tijd meer gehad voor detailen.
Wel gewoon je auto fatsoenlijk onderhouden, maar niet meer bling.
Omdat mijn mailadres toen ook is veranderd, moest ik een nieuwe naam opgeven voor dit forum.
Bij de producten zie ik dat Wolfgang niet meer te krijgen is. Bijzonder jammer.
Vond dat zelf het fijnste product om mee te werken.

Groet.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Welkom!

Ach, die Volvo's blijven maar doorgaan. Bij die van mijn ouders staat momenteel op 560.000 terwijl het blok nog nooit los is geweest (buiten de reguliere onderhoudsbeurten e.d. om).
 
Laatst bewerkt:
Het grappige bij dit soort auto's is dat "wij kopen auto's" hier bijna niets voor willen geven,
terwijl de eigenaar hem voor geen 10.000 euro wil missen.
(nu niet direct 10.000 gaan bieden hoor ;))
Het zijn en blijven bijzonder veilige en tijdloze modellen.

Groet.
 
Welkom (terug) Jan.
Tja, op papier is zo'n auto zo goed als "op" maar voor de eigenaar is het zijn trouwe werkpaard waarvan die zeker weet dat die hem nog jarenlang niet in de steek gaat laten...
Vanwaar de hernieuwde interesse? Weer meer tijd?
 
Niet echt meer tijd. Maar misschien dat ik door jullie enthousiaste verhalen en foto's mijn oude DAP500 afstof, probeer of de klei nog soepel te krijgen is en ruik of de last touch nog steeds zo lekker ruikt...
 
Welkom terug.
Tja, Wolfgang is fijn spul, maar steeds minder betaalbaar.
Gelukkig zijn er in de tussentijd ook heel wat alternatieven bijgekomen.
 
Toch vind ik het jammer dat Wolfgang niet meer in Nederland verkrijgbaar is.
Een aantal maanden geleden heb ik nog in Engeland besteld. Daar is het nog wel te krijgen.
Gelukkig...