• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opslagbak?

rallimart

Detailing addict
6 aug 2012
455
50
58
Zou graag willen weten wat voor afsluitbare opslagbakken jullie gebruiken.
Heb nu twee 60 liter bakken,maar ben er niet zo tevreden over.
Ze lopen best wel taps toe,zodat de bodemoppervlak flink afneemt.
En de bodem is niet mooi vlak, waardoor de flessen niet mooi rechtop blijven staan.

ik heb mijne bij de kwantum gehaald (een grote loopt ietsjes taps maar verder wel vlak) en een voor de doeken (de rest zit in mijn dodo juice tas)

Een paar dingen zijn m.i. belangrijk
Waar zet je ze neer als je ze niet gebruikt en moet je ze ook verplaatsen.
Zet je ze binnen of in de schuur / garage en moet alles er in

In de garage heb ik de dingen die helemaal geen last hebben van temperatuur op een plank staan
De wat kleinere kunststof boxen (Xenos) passen dan ook precies op die plank
De machines en de temperatuurgevoelige grote verpakkingen staan in twee kasten
De ene kast blijft vorstvrij door een temperatuurlint op termostaat
Doeken zitten in een sporttas en een ladekastje van de Blokker

Waxen en duurdere producten staan binnen in een lade onder de boekenkast
En de Ibrido's staan in de woonkamer

Voor tijdens het werken heb ik een trolley van Stanley
En voor de kleinere dingen fietstassen van de Halfords (makkelijk draagbaar)

Moet ze wel kunnen verplaatsen.
Ze staan nu op mijn werk, en als ik ze nodig heb zet ik ze op elkaar op een steekwagentje.
Wil wel alles erin kwijt kunnen.
Maar de dapp en de pads, heb ik netjes in een tas zitten.
Voor al mijn doeken, heb ik een aparte bak.
En heb ik nog twee broodtrommels voor alle kleine borstels en panelpotjes.
Nu merk ik wel dat je bijna niet alles meer hoeft mee te slepen.
Zoals die gallon flessen,die staan netjes in een kast.

Ik gebruik nu als proef van die grote plastic bakken van de action (€5.xx per stuk met deksel). Passen qua breedte precies in m'n bus en zitten ook nog eens wielen onder. Nu alleen nog afwachten hoelang ze het volhouden.

Mijn bakken hebben ook wieltjes,en daardoor zitten er van die vreemde bulten in.
Waardoor je in de hoeken ook niks fatsoenlijk neer kan zetten.

Klopt, hebben die van mij ook. Maar liever met bultjes en wielen, dan zonder bultjes en tillen....

Die 'Action-bakken' doen het al paar jaar erg goed. Rollen nog steeds en als je wat grotere dingen tegen die bultjes aanzet dan kan je platte cq kleinere flesjes tussen de grote en de wand plaatsen .... gaat als een speer

Festool systainers op een trolley. :-"

210fa7fc.webp

bf0431e3.webp

koop je ze nieuw dan ben je een paar centen kwijt inderdaad.

Via MP wordt nog wel eens wat voor leuke prijsjes aangeboden...

Idd even zoeken op MP, worden vele malen goedkoper aangeboden ( met bon etc ).
de trolley is er dan bv al voor €49,95 en het nieuwere type voor €63
De sys-4 voor €48 en de sys-5 voor €53 ( verkoper in Zandvoort )

Je kan ook kijken op de Duitse ebay ( ebay.de en niet middels ebay.nl en dan europees zoeken klikken ( zo vind je nl meer aldaar ))

Los van deze Tip van Flip: het zijn en blijven zéér goede opbergkisten die het geld wel waard zijn mocht je willen investeren indien je vaker verplaatst.
De nummer 3 is nog te doen qua hoogte, maar dan moet je soms wel ff kleine beetje logisch inrichten daar de deksel aantal 'verlagingen' hebben en je dan bv een 473ml niet er in kwijt kan.
( lukt wel aantal keren maar dan moet je bv op gegeven moment een ander potje oid op de plaats doen )

Wel een heel mooi systeem.
Net ook al even op MP gekeken,genoeg keuze.
Zal het eens in de gaten houden, voor een mooie 2e hands set.

Ik hoop dat die verkoper uit zandvoort gauw het loodje legt.... die vent verziekt de hele markt. Festool is em ook liever kwijt dan rijk.

Laat ik het zo zeggen, hij verkoopt de Festool machines zonder serienummer en garantiebewijs....

@nicknameless: Festool houd het idd liever zelf meer in de hand. Garantie krijg je wel alleen meen ik dat de extra ( 2 jaar ? ) garantie er niet bij te krijgen is wat wel bij de originele dealer te krijgen is.
Zandvoort / Burum / Zeist / Hoofddorp .... verplekt zichzelf wel weer. Staan er al jaren op en zal ook zo wel blijven.
Staan ook zonder de naam Festool er op en dan bv in het oranje met eigen logo .... klote voor Festool maar geinig door de hobbyist die treedje hoger wilt zonder de belachelijke hoofdprijs te betalen.
Desalniettemin snap ik je volledig daar het een bekend probleem is in de 'dozenschuifeconomie' ( en ook als verkoper van bv Festool )

Festool / Makita / Fein / Protool ....en zo zijn er nog wel een paar namen die de geweldige systainers in de handel hebben staan

Het zijn idd ontzettend mooie bakken! Maar gezien ze bij de action een fractie kosten hou ik het daar nog even bij. Nu is het wel zo, die dingen willen alleen maar rechtdoor. Al kun je daar natuurlijk altijd nog een hondje onder zetten.
meubelhondje.webp

Een plaatje op maat zagen voor onderin de bak. Ben je van die bulten af en heb je een vlakke ondergrond.

Niet eens zo'n gek idee.... Alleen wel jammer dat je dan zo'n 3-5 cm hoogte verliest. Eens kijken van de week hoe dat uitkomt.
Al moet je wel letten op het feit dat de bakken van cheap-ass plastic zijn. zitten ze te vol en pak je ze niet bij de handgrepen op dan kan het zomaar zijn dat je een stukje bak in je hand hebt.

Alle gebruiksflessen e.d. heb ik in de Dodo Juice detailbag. Doeken en pads in transparante bakken van de hema. DAP in de tas en nog een over bak, ook van hema, met grootverpakking. Dit alles in de kelder.

EDIT:
Bij mij gaat het om deze bak(ken), verkrijgbaar in allerlei leuk hippe kleurtjes :-b (plaatje geleend van hema).
transparant-37-x-35-x-39-39822515-product_rd.webp