• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opslagbak?

En anders zelf iets maken met wat hout?Zelf ook gedaan voor onder andere m`n machine`s en pads :

DSCN9877_zpsbac5194e.webp

DSCN9876_zpsb2c5f216.webp

DSCN9875_zps228e09b7.webp

Voor de extractor er ook 1 gemaakt :

DSCN9883_zpsba941a10.webp

DSCN9884_zpse5e21d6b.webp

En nu bezig met deze :

DSCN0004_zpsdebd1cd7.webp

DSCN0013_zpsc29ce43b.webp

En deze net in kleur gezet :

DSCN0568_zps4ce67723.webp

DSCN0570_zpsf41d96dd.webp

Zo heb je wel alles naar wens :ja

Moet je er wel even bij zeggen dat je handiger bent met hout dan de gemiddelde poetser, haha! Maar wel mooie kisten!! Als m'n action bakken overlijden en ik heb tijd over lijkt het me een leuk idee.

Mooi gedaan!
Een flightcase is ongeveer hetzelfde, alleen met houtvezelplaten en metalen profielen.

Ziet er erg mooi uit!
Wat ga je voor die emmers maken? Iets van een karretje eronder ofzo?
Zit namelijk zelf ook te denken om zoiets te maken voor de emmers, spaart m'n rug weer een beetje ;-p
Iets met luchtbanden, alleen weet ik niet of hout sterk genoeg is...

Volvo480Turbo;312779 zei:
Wat ga je voor die emmers maken? Iets van een karretje eronder ofzo?.

Zoals je hetzelf zegt.;)

Deksel kan los van de rest worden genomen , emmers blijven erin.vullen met water en je hebt een handig karretje om je emmers te verplaatsen tijdens het wassen.Moet alleen nog kijken welke wielen eronder komen.En een stikker vinden om er straks op te plakken:ja

Misschien luchtbandjes, helpt tegen het klotsen van het water. Moet je alleen iets verzinnen om die bandjes te monteren, iets met een as ofzo...

ik zie me al een hernia sjouwen met die houten kisten, en ja er zitten wielen onder, maar ze zullen toch ook een auto in moeten voor klussen op locatie..
Te groot, te lomp.

Heb je zelf een ander idee voor de emmers dan? Ben aan het zoeken naar mogelijkheden. Iets van metaal is ook wel handig, maar heb geen laskar hier :-/

@Ibizasigno die gebruik ik ook van de hema! Kosten geen fluit en zijn prima kistjes. Alleen opletten dat je ze niet te vol doet want dan wil het vergrendelingssysteem wel eens afbreken (is mij overkomen met de kist waar de doeken inliggen, kan gelukkig nog wel dicht!).

De creaties van RST-Smurf vind ik ook wel wat hebben, ziet er mooi en degelijk uit, maar dan vraag ik mijzelf wel af hoe zwaar en wendbaar zijn ze? Kan me voorstellen dat je ze niet "even" meeneemt... Aan de andere kant kan je de spullen er ook gewoon weer uithalen... Hmm so much questen :-b