• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opslagbak?

Als je niet wil dat alles in 1 keer wordt weggehaald zou ik sowieso niet voor de systainers kiezen. Ze zijn té mooi en er zit doorgaans duur materiaal in..

Ik gebruik er Really Useful Boxes voor: niet duur en transparant (zodat je kunt zien wat erin zit).
In de grootste kun je een extractor kwijt, in een van de kleinere bewaar ik mijn velgenklei:
20121228_221036.webp

Hm, ik wist niet dat ik helemaal geen externe links mocht plaatsen, het ging niet eens om een webshop...

D-J;310797 zei:
In de grootste een extractor? Ik ga eens ff kijken!

Ik weet het niet zeker, maar vermoed van wel, de grootste is 145 liter:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

ik heb een ladekastje van de xenos met wieltjes die kunnen sturen. 3 laden hoog. hierin zitten m'n doeken en alle kleine dingen die ik nodig heb als kwasten, borstels, klei, waxen en in de bovenste lade m'n pads.
verder een paar losse stapelbare bakken van de ikea die helemaal in elkaar kunnen als er niks in zit. hierin zitten alle flessen en flacons als apc velgenreiniger etc. ik heb 1 lege bak extra bij voor de gebruikte doeken en pads als "wasmand". omdat ze in elkaar passen neemt dit geen extra ruimte in beslag als ik naar de lokatie ga. verder zitten m'n flessen van poorboy's en monello in een krat bier. flessen passen precies en als ik het kratje op z'n kant zet heb ik meteen iets om op te gaan zitten.

wilco;310825 zei:
..... verder zitten m'n flessen van poorboy's en monello in een krat bier. flessen passen precies en als ik het kratje op z'n kant zet heb ik meteen iets om op te gaan zitten.

Heb je daar ook een foto van ? Ik zoek al heel lang achter de juiste bierbak(met handgreep) waar sprayflessen van 500 ml in passen en alle bakken die ik tot nu toe heb gevonden hebben gaten die net te klein zijn.

Enkel kleine flesjes van een bepaald merk (ketchup) passen er in maar die zijn dan ook weer sneller leeg en dan doe je niks anders dan bijvullen .
Op die kleine flesjes past trouwens wel een sprayer van .....Mothers .

Dan heb ik zoveel kratten nodig dat ze zowel bij de supermarkt als bij mn klant denken dat ik alcoholist ben..

Ik heb een 4tal opbergboxen bij de Kwantum gekocht, had 1 hele grote maar die was niet meer te tillen.

Nadeel is dat spuitflessen (zoals IronX flesjes, die ik leeg hergebruik voor andere zaken) niet met de sprayer erop in de kist kunnen staan. Daar is hij net te laag voor. Net als met de Monello Perfetto sprayer. Die staat wat schuin.

Voordeel is dat ze stapelbaar en afsluitbaar zijn. Ik ben er wel tevreden over en ze passen op een goedkoop 'hondje' oftewel plankje met 4 wielen. Je zou de onderste er zelfs op vast kunnen schroeven.

Kortom, ik ben er blij mee, maar als je elke dag aan de slag gaat is het sprayer op en afhalen wel irritant denk ik. Bij een amateur liggen ze toch wat langer niets te doen, dan is het sowieso fijn om ze uit te spoelen.

Kosten: 12,00 EUR voor 4, zijn nu in de aanbieding voor 4 EUR per stuk.

Heb nu mooie stevige bakken van Fetra gezien, zijn stapelbaar en afsluitbaar.

En er kan een mooi rolplateau onder.
En de grootste is 422mm hoog, dus daar kunnen mooie hoge flessen in kwijt.

Ik gebruik bakken van de Ikea (65L) met zo'n inlegstuk (daar gaan de doeken in). Kost €15,00 per bak met de klemmetjes voor het deksel vast te zetten.
Heb natuurlijk wel nog niet zoveel spullen etc. als jullie, maar een extra bak is snel gekocht!

mk-us;310771 zei:
Festool / Makita / Fein / Protool ....en zo zijn er nog wel een paar namen die de geweldige systainers in de handel hebben staan

Ik was laatst gewoon bij de Gamma en zag inderdaad dezelfde systainers zoals we die kennen van Festool van Makita staan. Ik durf ook met vrij grote zekerheid te zeggen dat de Makita systainers gewoon op die van Festool passen.
Het leek me ergens wel wat omdat het gewoonweg mooie kisten zijn maar het werd nog steeds veel geld en daarom heb ik gewoon nog steeds de Ikea bakken. Ik gebruik ze al meerdere jaren naar volle tevredenheid nadat ik een Xenos bak had welke na 2 maanden uit elkaar scheurde.

@Nicknameless
€73- voor plastic bakken vind ik persoonlijk te bont. Ook al is het een goed systeem ik vind een dergelijk verkoopbedrag te hoog in vergelijking tot de productiekosten.

Waarom geen flightcase, stevig, afsluitbaar en draagbaar.
Heb er zelf een waar al mijn spraybottles inzitten (stuk of 20)

Een flightcase kan je op maat maken. Het zijn die kisten waar vooral geluidapparatuur in versleept wordt. Je ziet ze dus altijd wel ergens staan als er een evenement te doen is. Kijk even op Google voor foto's.

Je gebruikt houtvezelplaten en de metalen profielen.
Binnenin steek je een soort mousse waar je zelf de uitsparingen uit doet, of je bedenkt een andere manier om alles te ordenen.
Je kan ze op elkaar stapelen, hangt er gewoon vanaf wat je gemaakt hebt.
Grootte kisten met wielen onder, koffers met handvaten, ... De mogelijkheden zijn oneindig :)