• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oude teer resten verwijderen

luigi1k

Detailing rookie
21 mei 2012
2
0
Hallo allemaal, ik heb een witte auto, heeft 22 jaar binnen gestaan met een dak waar wel eens wat druppels teer naar beneden vielen met warm weer. Het zit er wellicht al 15 jaar op, maar ik krijg het er niet af. Diesel, boter, dasty etc heb ik geprobeerd maar daarmee kreeg ik het niet weg.

CvZkcl.webp

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

mvg, Luuk

Je kan het proberen met TarX of met kleien.
Polijsten zou je ook nog kunnen proberen.

Durf alleen niet te zeggen of het ook echt werkt. Succes en keep us posted :-)^

Soms moet je wat en doe je ervaringen op ....

Puur deze opbrengen en laten weken.

Misschien dat iemand in de buurt een beetje wil schenken

Het zal wel uit den boze zijn hier, maar persoonlijk zou ik het eens met wasbenzine proberen. Gewoon zon huismerk literfles van de bouwmarkt.

+ 1 voor RST-Smurf ik zou persoonlijk eerst proberen met een product dat er specifiek voor bedoelt is alvorens er andere middelen op los te laten. Valet pro of valma teerverwijderaar of ander merk teerverwijderaar....daarna verder zien.
Ik weet niet wat je locatie is maar er is vast wel iemand in je buurt die je uit de nood kan helpen als je bovenstaande producten niet in je bezit hebt.

vpo35l.webp

Na uren polijsten zonder polijstmachine. God wat een werk zo met de hand. De foto doet het geen eer aan, maar het ziet er weer netjes uit.
Bedankt voor de tips in ieder geval!

mvg, Luuk