• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pads meguiars G220

nickname

Detailing addict
13 apr 2015
14
70
Ik ben in bezit van de meguiars G220 i.c.m. de soft buff 7" pad. Dat is de lichtste pad van meguiars zelf.
Ik heb begrepen dat de steunplaat van mijn machine 150mm is. Nu wil ik voor het eerst beginnen met polijsten. Hiervoor wil ik gebruik maken van de Lake Country orange polishing pad 7" die te koop staat hier op carclean. Ik heb me laten vertellen dat met polijsten je beter een kleinere pad kan nemen ? Zeven inch lijkt mij dan te groot. Wat raden jullie aan ?
 
Hoi nickname,

Ligt eraan wat voor auto je hebt. Op een dak en een motorkap maakt het formaat niet echt uit. Voor de zijkanten is in mijn geval een 5.5 inch wel echt de max en vaak doe ik ook nog vrij veel met een 3 inch pad. Een 125mm plaat met 5.5 inch pad is een mooie maat wat mij betreft, maar spotpads zijn ook onmisbaar.

Succes!