• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Parkeerdeuk + afgebrokkelde lak

Jestar

Banned
Disaster of Bling
13 jan 2016
233
40
31
Heb deze plek al een lange tijd maar wil er nu zelf iets aan doen.... Heb de auto ooit een keer ergens geparkeerd en iemand heeft tegen mijn achterzijde gezet, boven het linker achterwiel.

Hier zit een klein deukje in + wat lak die afgebrokkelt is... Kan ik deze opvullen met wat lichte plamuur en weer netjes bijtippen met lak + blanke lak?

Ik zal morgen een foto schieten!
 
Volgende keer wellicht even het waarborgfonds contacten. Heb dit ook eens gehad en werd toen netjes opgelost.
 
Volgende keer wellicht even het waarborgfonds contacten. Heb dit ook eens gehad en werd toen netjes opgelost.
Dat wist ik niet, wellicht voor de volgende keer. Heb wel all risk maar vind dit niet groot genoeg om hem aan te melden hier voor.
 
image.jpeg

Hierbij de foto, t plekje is niet diep maar wil het wel netjes hebben....
 
Ik denk dat schuren. ontvetten, opvullen met kleur en blank wel voldoende zou moeten zijn.
Zie het als een 'uit de kluiten gewassen' steenslag ;)
 
@schippersss niet dat ik weet met all risk... Enige nadeel is dat het dan eerst verhaald wordt op je eigen verzekering en zij het gaan proberen terug te halen. Als dit niet lukt dan daal je meteen in de ladder. Bij ons was de auto ook all-risk en kon verhaald worden.
Zie ook tekst van waarborgfonds site:
"Mijn auto is casco of all-risk verzekerd. Moet ik de schade melden bij mijn verzekeraar of bij het Waarborgfonds?
Op grond van uw polis bent u meestal verplicht om iedere schade bij uw eigen verzekeraar te melden. Hebt u de schade bij uw eigen verzekeraar gemeld dan hoeft u de schade niet meer bij ons te melden. Als een beroep op het Waarborgfonds mogelijk is, zal uw verzekeraar na regeling van uw schade een claim bij het Waarborgfonds indienen."
Daarnaast moet het natuurlijk veroorzaakt zijn door een motorvoertuig.
 
Oke, mij werd toen heel iets anders verteld door de telefoon. Hadden zich weer makelijk vanaf gemaakt. Iig bedankt voor de info.
 
  • Leuk
Reactions: Tommy86
Het punt is meestal dat het gemaakt moet worden en dan geclaimd kan worden, dus als het niet verhaald kan worden stijg je meteen in de ladder... Het is alleen zinvol als het een grote schade is met vergelijking van je eigen risico... Dit loont dus niet altijd! (en sommige telefonisten die hebben geen kennis :))