• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zou je je schamen.

Dit is een topic puur voor liefhebbers, leer & vermaak.. Het laatste wat je hier verwacht is leugens.
 
Wat je hier ook verder over mag denken: 't heeft ons in ieder geval wel menig uurtje vermaak gegeven (in 't begin om de mooie verhalen te lezen... en na de "ontmaskering" - dat knipperlicht deed 't 'm voor mij - opnieuw: om de mooie verhalen te lezen).....

En Gideon (als 'ie zo heet... je gaat ook echt aan alles twijfelen ineens) zal of gigantisch lachen dat 'ie het zolang heeft volgehouden of gigantisch gekwetst zijn dat 'ie niet geloofd wordt....

Hoe dan ook: ik blijf 't topic nog wel volgen totdat de moderators 'm onvermijdelijk gaan closen....
 
Ach, het heeft lang genoeg geduurd, de kabouter is ontmaskerd.

gnome.jpg
 
LOL Lucl!

*pakt popcorn erbij*

he verdorie zeg. En ik was nog wel één van de eerste die hem 2 jaar geleden feliciteerde met de aanwinst. Aan de ene kant een 'belazerd en echt triest' gevoel, aan de andere kant vind ik het wel vermakelijk! Al die foto's met die verschillen, en we zien het nu pas! 8-()) :-b
 
Kan goed zijn dat hij straks weer onder een nieuwe naam op het forum komt.
 
Nou paulus, kom er maar in. Paulus de boskabouter, wie is hij, wat doet hij, waar woont deze kabouter, ..., en vooral waarom?



Omdat ik het ook niet geloofde ben ik zelf toch even gaan verder zoeken:

2a5f5tu.jpg


Bij mijn broer aan het werk geweest met mijn 80. Mijn oprit word er opnieuw ingelegd.

Achterlichten + reflectieplaat gepolijst. Auto in de SN II. Nog steeds lichte swirls ondanks Inizio op oranje, Mezzo op wit, Finale op licht groen. 4 hits per paneel! Lak is echt kneiterhard. Morgen krijg ik een gele pad binnen, zondag alles nog maar eens doen. Wat zo merkwaardig is dat in de volle zon de wagen er voor 90% toonbaar uitziet, maar in de garage onder kunstlicht zijn het nog steeds swirls. Geen steenslag, geen krassen, alleen die vervelende swirls.....binnenkort meer foto's.

Dit schreef Paulus op woensdag 28 juli 2010 22:36:54

Nu komt deze foto eigenlijk uit een topic op detailingworld.co.uk...

Het topic is: http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=47772

en de originele foto:
P1010039Medium.jpg



Voor mij is de bubbel Paulus nu helemaal geploft, jaren lang gewoon een heel forum met de voeten spelen.
Iedereen leefde mee toen zijn droom gestolen was, ook echter dat was gewoon een roep om aandacht.
Zielig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De strekking is duidelijk. We vinden het dan ook jammer deze situatie bestaat, maar ook wij zien de aangedragen duidelijke verschillen op de betreffende foto's.

We zetten dit topic op slot. :slotje

bs zei:
De Quatro en de A1 zullen ook wel verzonnen zijn (net zoals de detailspullen? :weetniet )

Edit: We kunnen je verzekeren dat hij wél zijn detailspullen bij ons heeft aangeschaft. Hij is sinds 2008 vaste klant van Carclean.com en heeft door de jaren heen bij ons een mooie collectie aan spullen aangeschaft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.