• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Project Ford Sierra RS Cosworth

Je kunt de bumpers e.d. toch laten overspuiten in de goede kleur? En de rest van de wagen demonteren en verkopen, Cosworth onderdelen houden!
 
Bij het lezen en bekijken van dit artikel moest ik gelijk aan deze Sierra denken.
Leuk artikel over deze klassieker. Grtz..

EDIT: wel handig als je dan ook de link erbij zet:)
http://www.autoblog.nl/archive/2011/09/19/rijtest-en-video-ford-sierra-rs-cosworth
 
Vind het wel persoonlijk wel wat zonde van zo'n speciale wagen, als ze nou met bosjes langs de kant van de weg stonden vond ik het wat anders. Zelf had ik hem helemaal teruggebouwd naar origineel en gerestuareerd als het nodig was.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Vind het wel persoonlijk wel wat zonde van zo'n speciale wagen, als ze nou met bosjes langs de kant van de weg stonden vond ik het wat anders. Zelf had ik hem helemaal teruggebouwd naar origineel en gerestuareerd als het nodig was.
Helemaal mee eens.
Dacht dat je bezig was hem zo origineel mogelijk te maken.
Maar ieder zijn ding.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Vind het wel persoonlijk wel wat zonde van zo'n speciale wagen, als ze nou met bosjes langs de kant van de weg stonden vond ik het wat anders. Zelf had ik hem helemaal teruggebouwd naar origineel en gerestuareerd als het nodig was.
+1
Persoon vindt ik het ook zonde..kans is ook groot zo, dat hem totaal los rijd.
 
Paulus, je neemt me de woorden uit de mond. Een cosworth is natuurlijk een heerlijke track day car maar ik vind het zonde om hem er naar om te bouwen.
 
Dacht ook dat het de bedoeling was om de wagen in zijn oude glorie te herstellen. Als ik een trackday wagen zou bouwen dan kocht ik een goedkope E36, die staan met bosjes op het internet en worden voor weinig geld aangeboden. Moet natuurlijk wel rwd zijn.

Maar een in ere herstelde Cosworth kan natuurlijk ook zeer geschikt zijn om keer te blazen over een circuit. Met mijn RS blaas ik ook een aantal keer per jaar over de Nurburgring.
 
Volgens mij moeten we met een groep de Cosworth overnemen en in ere herstellen :D
Kan de TS met het geld een leuk drift ijzertje aanschaffen:-b