• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voel me een beetje "gebruikt" nu....

Dadelijk maar eens therapeutisch een laagje Ibrido smeren.... ;)
 
eens met de eerste post van mcshine... het hele gestolen verhaal heeft het waarheidsgehalte echt de das om gedaan..

overigens wel meer als 10 verschillen in de motorruimtes..
 
Ik hang hier niet zo lang rond dus ik weet niet hoe lang hij al met het 'leugentje' bezig is maar wtf. Te geniaal hahahahaha. Ook letterlijk een hele 'mijn auto is gestolen' topic starten en iedereen maar zuur vinden dat hij gestolen werd. Dan moet je echt heel triest zijn en absoluut geen jeugd hebben gehad om met zulke dingen aan te komen kakken.
 
Het was inderdaad: Paulus: project droomauto...

:roll

Maar goed, kunnen dan nu het PdB hoofdstuk afsluiten?

We hebben em nu wel genoeg onderuit geschoffeld.
 
McShine zei:
Kleine hint: Let op de knipperlichten in de voorschermen van de RS2 van de verschillende foto's.......:)_[]


Of de motorruimte voor en na foto's, diverse slangetjes , klemmen en zelfs hele vloeistofreservoirs zijn anders...


Ik ben helaas 1 van die goedgelovigen geweest, maar het bewijs is overduidelijk. Helaas mag ik wel zeggen...

Jij bent tenminste duidelijk..dank.

Best triest maar goed, denk dat er heel veel mens ingetrapt zijn icl. mij. Mooi verhaal ook van dat gestolen was..werd goed op gereageerd..goed gedaan paulus
 
Jeroen zei:
Wat is er met dat tankje rechtsboven in het midden, en de kleur van de koelvloeistof gebeurt?

Paulus de Boskabouter zei:
Dat is het expansievat van het koelsysteem. Op de oude en 'vieze' foto zit er nog voor Duitsland voorgeschreven koelmiddel in, foto is genomen toen ik de wagen net had. Ik heb een lekke radiateur gehad en er zit nu vloeistof in wat PON voorschrijft. Tankje is ook vervangen, omdat er een nokje was afgebroken. Tevens is het remvloeistofreservoir vervangen omdat deze lekte.


Liegen kan hij iig wel haha!
 
nicknameless zei:
Maar goed, kunnen dan nu het PdB hoofdstuk afsluiten?

We hebben em nu wel genoeg onderuit geschoffeld.
Mee eens, onze tijd kunnen we beter steken in ... Poetsen!!:party:
 
1585rvn.jpg


33f5k4m.jpg
 
erikjeeh zei:
Mee eens, onze tijd kunnen we beter steken in ... Poetsen!:party:

het leeft schijnbaar nogal onder de forumleden :D moet eerlijk zeggen dat ik er ook al die tijd niks van gemerkt heb, wat dat betreft keurig gedaan...

Gebruikers aanwezig in dit topic
basje, Bert, emiel10, erikjeeh, Gerrit Wakker, GMToyota, Guest (2), LucL, Mark1986, nicknameless, Otto, petrol, schippersss, Shaminoo, SkyBuMp, Soepergrover, Tim
 
Stom eigenlijk... normaal valt iedereen over de kleinste details... maar dit ws nog niemand opgevallen... ik voel mij ook een tikkeltje in de zeik genomen.
 
n5keaw.jpg




Allebei foto's van de 'detail' van de auto. Ene foto heeft wel een dakrails en andere niet. Ene foto heeft een dakraam en de ander niet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb het verhaal maar deels gevolgd. Maar om toch een reactie te geven op de bovenste foto.

# Schroefjes vervangen
# Kabeltje weggewerkt bij 't blok
# Sticker verwijderd bovenin
# Blokje bovenin is anders.

Sorry maar op de bovenste foto staan nou niet echt waanzinnig schokkende veranderingen.

edit; dakrails en knipperlicht zijn daarintegen wel best ingrijpende veranderingen. Nou guys,

Nu weer aan 't werk of poetsen :klap
 
Omg... zijn wij even blind geweest... 8o

Euhm... niet schokkend? Ineens een dakraam er in??
 
@ DolomiteGreyTT

Ik doe alleen de gene waar je echt naar moet zoeken. De rest valt eigk wel op als je even kijkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.