• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeh, sterkte met de schouder!
Net nog even je filmpje van de 5 cilinder roffel beluisterd. Heerlijk!

Met mij goed, heb inmiddels m'n eerste BMW. :-)^

Bedankt, verveeld mij ook nooit. Gefeliciteerd! Wat voor een BMW is het geworden? Laatst nog gereden in een 335D, wat een geweldige wagen is dat, en met een beest van een motor.

Niet m'n eerste auto hoor. De 8e.. :schaam

Maar wel m'n eerste BMW. Het is een Stahlblau E46 320iA, 6 cilinder. Met inmiddels 173.000 km. Volledig dealeronderhouden en in super staat. :-)^

Edit: plaatje erbij :-)^

Echt een prachtige BMW! De E30 en E46 zijn mijn favoriete 3 series, al vind ik de allernieuwste 3 serie ook echt een plaatje. Geniet van de heerlijke 6 cilinder zou ik zeggen!

Hey paulus, Je topic even in 1 ruk gelezen. Mooi spul hoor!! Wil deze wagen graag een keer IRL zien en vooral horen. Ik mis alleen een foto van je Urq in dit topic, heeft die een eigen topic?

Any news Paulus? Ben toch super benieuwd naar wat foto's van de oer quattro en de rs2 na het verhaal van afgelopen tijd.

Show me the 5 cylinders :love

De ur quattro is nog steeds niet helemaal klaar ]-0 (90%) Laatste foto van de 80:

Zal binnenkort alle foto's plaatsen van de ur quattro (heb dat al vaker gezegd, maar hij is nog niet helemaal compleet). Hij gaat sowieso mee naar de SDD, en de 80 ook.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is toch prachtig om te zien, work in progress foto's? Net zoals sommige andere projecten hier op het forum, dat kan ik en waarschijnlijk een hoop mede detailers serieus waarderen. Dan maakt het niet uit of de wagen af is of niet :cool

Doe je direct mee aan de show en shine op de Carclean dag, nog tijd zat om de oer quattro helemaal strak te krijgen?

Hele mooie wagen! Zag vanmiddag nog een Audi 80 Coupe staan, ook een erg mooie auto. M'n pa is ook een groot Audifan. En die A1 ziet er ook mooi uit zeg! Keep up the good work ;)

Bedankt!

De A1 gisteravond weer vertroeteld:

Achterzijde stoelen maar eens met de DAP behandelen. Mijn neefje en nichtje achterin gehad :(

- Supernatural shampoo
- Supernatural klei i.c.m Born Slippy
- Lime Prime Lite
- Supernatural 2.0

:heart_eyes: de Dodo!

Laatst bewerkt door een moderator:
Das een lekker interieurtje :love

Heb je ook een foto van de voorkant van de stoelen :-b

Het interieur dappen...... Dat kan alleen maar in hele goedkope autootjes of hele dure.....:rules

@Woody:

a1-9.webp

Supersportstoelen, ja zo heten ze echt :-d

Ziet er erg mooi uit (ook binnenin) :-)^

Zijn je banden niet zwart gemaakt of ligt het aan de foto ? :weetniet

Bedankt mannen!

@grandscenicman: ik houd daar niet van! Maak ze goed schoon, en daar laat ik het bij. Wil nog eens Perl proberen, die schijnt mat te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.