• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt heren!

Gisteravond nog even weer gewassen (verslaving he)

Laatst bewerkt door een moderator:
Quincy zei:
Haal je altijd je kentekenplaten eraf tijdens het wassen Gideon rofl

:lol Je zult verbaasd staan te kijken hoeveel vuil erachter zit! Daarom had ik ze deze keer er ook afgehaald, en nu niet met photoshop zitten mieren om de kentekens onzichtbaar te maken :-d

@martijn86: bedankt! Strak zal die altijd blijven, deze word vertroeteld tot en met, zowel cosmetisch als technisch :love

Wat is het toch een Heerlijke bak! :love

de RVS roffel is inmiddels niet meer te beluisteren? :-/

Had ik al gezegd dat we meer foto's willen :schaam :ja

Paulus de Boskabouter zei:
Geluidsclip van mijn RS:

]

jaja paulus! hij klinkt heerlijk!:heart_eyes: nu nog een keer zo'n filmpje als de 900 en dan kom je in de buurt van winnen! :)

Heb helaas geen (goede) videocamera, alleen die van mijn fototoestel en telefoon. En die hebben beiden een erg slechte microfoon.

M'n pa heeft wel een camera, als je overdag een keer langskomt kunnen we wel een filmpje maken :-b

Toppie doen we! Heeft de camera ook een goede microfoon? Want de meeste beginnen ontzettend te knetteren als mijn 5 cilinder in toeren begint te klimmen :-b De camera van mijn broer heeft mijn RS2 vernield, althans de microfoon :)_[]

Geen idee hoe de microfoon is, maar wat verwacht je ook als je met een RS2 komt langs brullen :lol

Zal wel even vragen of het een goede is en desnoods even testen bij me eigen auto die brult ook wel een beetje door de inlaat alleen niet bij de uitlaat :o)

Mijn uitlaat maakt niet zoveel geluid, mijn motor is echt de herriemaker! Kan niet wachten op een mooi filmpje van mijn droomwagen, hoop vooral dat het geluid goed is.

Michelle Mouton over de 5 cilinder:

Vooral het laatse stuk als de Sport quattro voorbij komt driften, (0:45) wat een geluid :heart_eyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.