• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie hanger! Denk dat die voor de RS2 is, PdB heeft wel ee ns verteld dat dat een auto is die gemaakt is in samewerking tussen Audi en Porsche.

22360875_b53e627a4f.webp

RS2 badge by randomdaftname, on Flickr

:-"

4788287083_1122fb4059.webp

1994 Audi RS2 by Dave 10Broek, on Flickr

Seat Ibiza van die tijd kan je dus ook zo´n sleutelhanger bij kopen :-" :-" :-" :-"

0.webp

:slotje

De auto vorige week eens flink onderhanden genomen. Gebruikte producten:

- Dodo Juice Supernatural shampoo
- Dodo Juice Gentle Grey klei + Dodo Juice Born Slippy
- Monello Finale + CCS licht groene pad op de good ol' DAP
- IPA wipedown
- Dodo Juice Lime Prime
- Dodo Juice Supernatural Hybrid

Let niet op smerige banden + wielkasten, komt van dat rot grind ]-0 en krijg de Mothers Fender brush er niet tussen. Zal hem weer eens op de brug zetten om de wielkasten eens weer flink schoon te maken :ja

Tevens zie je in de weerspiegeling mijn volgende detail klus:

Porsche 911 Carrera 2 (964)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit Gideon! Hij glimt der over.

Je hebt wel genoeg werk te doen met detailen de laatste tijd of niet?

Bedankt Wouter :-)^

Heb eigenlijk niet veel te doen kwa detailing de laatste tijd. De R8 (die wij samen gaan doen) en deze Porsche zijn voorlopig de enige klussen.

Ow ok kwam een beetje zo over omdat je het ook nog over de RS6 had :-b

Ik heb misschien binnenkort een opel vivaro te doen die helemaal swirlvrij moet zijn dat is ook een leuk lapje staal :lol

Voor de oplettende kijker: de Audi ringen zijn inmiddels weer terug geplaatst op de achterklep. De oude waren nogal verweerd, en kreeg ze niet meer mooi.

@Wouter: de RS6 krijgt alleen een was, klei en wax beurtje. Die heeft al een volledige detail gehad en ziet er nog steeds uit als nieuw. Zie show off:

https://forum.Carclean.com/cc_postst8769/Audi-RS6-Plus.aspx

Mooie RS2 !
Je mist alleen nog een vette dikke enorme mega grote bodykit hahaha:lol
Nee geintje ziet er echt heel mooi uit :-)^

Het blijft een hele fraaie auto Gideon. Ik heb het denk ik gemist maar hoe was het afgelopen met je uitlaat ? Je had de rvs er weer onderuit laten halen ?

Gideon, zitten er nu privacy shades op (of zeg je in)??
Ziet er namelijk wel heel netjes uit :-)^

Bedankt voor de complimenten mensen! Doe erg mijn best om hem in nieuwstaat te houden.

@A90: de RVS uitlaat heb ik weer gedemonteerd, waarom? Luister maar naar deze geluidsclip: http://www.mediafire.com/error.php?errno=320&origin=download Geluid is gewoon lelijk, geen zware roffel meer bij lage toeren en een vreselijk snerp.
De uitlaat die je op de foto's ziet is de nieuwe originele uitlaat. Nu roffelt hij weer bij lage toeren en huilt hij weer bij hoge toeren.

@Reny: geen privacy shades, de 80 heeft heel donkergroen glas wat onder een bepaalde hoek het idee geeft dat de ramen privacy glass of iets dergelijks heeft. Had wel graag Sonnyboy's gehad willen hebben. Maar voor mijn 16 jaar oude wagen maken ze die niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.