• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een leuke wagen !

Al zou ik er die type-aanduiding en motorisatie-aanduiding DIRECT afdoen :)

En die stickers op de zijkant ook ;)

bzguy zei:
wat een leuke wagen !

Al zou ik er die type-aanduiding en motorisatie-aanduiding DIRECT afdoen :)

En die stickers op de zijkant ook ;)

Paulus de Boskabouter zei:
Plannen voor de A1:

- Originele aluminium pedalen set + voetsteun (besteld)
- A1 + TDI verwijderen, vergeten deze kosteloze optie aan te vinken in de optielijst.
- Kentekenverlichting vervangen voor LED versie

De stickers links en rechts aan de zijkant zijn een optie! Die blijven er uiteraad op. Dit is een retro optie zeg maar, vroeger was dit ook een optie:

clnd007.webp

Ik had het liefste deze uitvoering:

http://www.seriouswheels.com/pics-2010/a/2010-Audi-A1-Worthersee-Tour-Competition-Kit-Front-And-Side-1920x1440.jpg

Maar mijn vrouw vond dat niks! Old school Audi Sport kleuren!

Dat zou wel supervet zijn om die uitvoering te hebben 8o Alleen zou ik die 1 eraf halen en voor een persoonlijk getal kiezen :ja

De RVS uitlaat bevalt gewoon niet en is inmiddels weer teruggestuurd. Kwaliteit was prima, maar geluid was echt om te huilen. Er zat een rare resonantie in bij bepaalde toeren, vooral de zware roffel bij lage toeren was weg. De uitlaat produceerde gewoon een eentonig geluid. Heb er een geluidsclip van gemaakt. Zal deze binnenkort uploaden en hier plaatsen. Er komt een origineel syteem onder. Ik wil gewoon weer de hele zware roffel bij lage toeren en de huil bij hogere toeren. M'n wagen produceerde gewoon zo'n Jap style 'fart can' geluid.

Gideon,

Rij voor de gein eens bij EPS (meende Hoogezand) langs, vertel je verhaal en zeg wat je wilt, weet bijna zeker dat ze je kunnen helpen.

Had ik ook al aangedacht Eelco, mijn broer heeft ook een EPS uitlaat. Die is echt perfect, ziet eruit als origineel en erg mooi geluid. Bij rustig rijden helemaal stil maar als je het gas er goed op gooit krijg je een prachtig V6 bi-turbo geluid.

Mischien toch maar even langsrijden...

Ideetje voor de A1:

Audi_A1_Senner_2012_10.webp

Lijkt mij een mooie upgrade voor in de toekomst! Mooie dubbele pijp in originele stijl.

Wat een mooie kleur is dat zeg.
ps nog vergeten te verzenden aan je...komt er aan
pm effe je adres please,gaat het zterdag of morgen op de post!!!!!

Je hebt twee hele dikke wagens hoor.
Heb zelf ook een tijdje gezogd naar een goeie S2 (bijna onmogelijk).
Gewetens vraag welke van de twee als er een mag kiezen:-b ??

Mooi symmetrisch die 2 pijpjes :ja

Nog een detail is het oranje uit de achterlichten weghalen en chroombolletjes erin. Die oldskoollook was idd vetter, maar als je vrouw ermee moet rijden is het niet anders }:)w

@Radjen: mijn droomauto natuurlijk! De A1 is gewoon een hut. Mischien binnenkort maar eens contact op nemen met Senner voor een prijsopgaaf.

@BlackTwist: Onze A1 heeft LED achterlichten (origineel)

Laatste Autoweek nog gezien/gekocht? Stond een heel artikel over de A1 in namelijk.

Nee lees al jaren geen Autoweek meer. Mijn ouders hadden mij in 1990 geabonneerd, maar in 2005 heb ik het abonnement stop gezet. Vind het helemaal geen objectief blad, Duitse auto's zijn het beste en de overige merken komen daar niet bij in de buurt. Het enige negatieve wat ik altijd las was: de prijs.

Ben geabonneerd op de Top Gear, Auto Review, Youngtimer, en Klassiek en Techniek.

Heb het onderschort/spoiler besteld van Senner voor de A1, de oude verwijderen en deze terugplaatsen. Alleen laat ik hem niet in de kleur van de carrosserie spuiten maar in satijnzwart. Uitlaatdemper gaat via EPS en krijgt twee originele eindpijpjes. Lijkt alsof het gewoon origineel Audi is. Het oude onderschort en uitlaatdemper verkopen we weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.