• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ligt nu bij de spuiter, word matzwart!

Ik heb het onderschort die ik eerder poste niet gekocht, deze past alleen onder een S-Line bumper.

Laatst bewerkt door een moderator:
Alles is pas te maken toch? :-b Kijk m'n voorbumpertje op de Clio maar :ja

Ziet er zo ook al strak uit hoor!!:-)^

Die zitten erbij! Zijn ook verplicht, heb geen reflectoren in de achterlichten.

Gisteren je wagen zien staan op volksdub !
prachtig ding man !
Als ik mijn foto's heb geupload stuur ik het plaatje wel ff door ofzo :cool

Ik was er dus met die blauwe kever met die surfplank erop :lol

Paulus de Boskabouter zei:
Duitse auto's zijn het beste en de overige merken komen daar niet bij in de buurt.

Is toch niets aan gelogen................ :-b

Stond deze op volksdub?
Zitten hier dan Porsche eta beta's onder want die heb ik daar wel gezien, wat een heerlijke bak was dat!:love
Dan hebben jullie ook bij oss nog gestopt bij het tankstation..?
Ik was er zelf ook aanwezig met mijn polo 6n, en zelfs nog prijs in "the hale of fame"!!:jippie

Stond niet op Volksdub, mijn wagen rijd al een hele tijd niet meer! Geen uitlaat, duurt een eeuwigheid... en mijn wagen is volledig origineel! Dus Porsche Cup 1 velgen.

De originele uitlaat is geariveerd en zit er inmiddels onder. Had er wat plaatjes van geschoten, zal deze zo spoedig mogelijk uploaden. Eindelijk weer het mooie diepe geroffel bij lage toeren en geen gesnerp. Bij hogere toeren huilt hij er weer over! :jippie RVS was geen succes :(

+ de beloofde geluidsclip van de RVS uitlaat... ;-) (POST 330: ......Heb er een geluidsclip van gemaakt. Zal deze binnenkort uploaden en hier plaatsen...... ) En daarvan misschien nog een foto?

Zal ze beiden zo spoedig mogelijk uploaden. Camera straks even ophalen bij moederlief.

Foto's nog niet, moeder is namelijk een aantal dagen weg en heeft de camera mee....

Op de Duite autobahn een aantal pulls tot 270 km/h, heel duidelijk te horen is dat de motor bijna constant hetzelfde geluid maakt en er een vreselijke resonatie en snerp in de uitlaat zit. Inmiddels roffelt hij er weer vrolijk oplos met een originele uitlaat!

Zal mijn broer eens vragen of hij een filmpje wil maken met zijn videocamera van de wagen in actie!

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatste aanwinst:

1303035796.webp

Originele Porsche sleutelhanger :-b

Status
Niet open voor verdere reacties.