• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze is ook erg lekker; de 90 IMSA GTO met 720pk:

Vuurspugend monster dat het tegen de dikke V8's opnam in de States!

@Jeroen, de 2.0 heeft een lekkere plof in de uitlaat :ja

@Wouter: dreunt lekker he :-b

Oud filmpje van Rene Rumler zijn 2.5 20V turbo, heeft inmiddels 850pk, zie zijn site:

www.rene-rumler.de

Blijft een van mijn favoriete filmpjes en wagen!

De A1 met Guruwax behandeld:

Erg fijne wax om te verwerken op de lak, lijkt erg veel op de Fuzion!

En ik was nooit weer een auto in een wasbox, vreselijk dat gezeur van mensen! Je doet het verkeerd, belachelijk enz. ]-0

Laatst bewerkt door een moderator:
Paulus de Boskabouter zei:
En ik was nooit weer een auto in een wasbox, vreselijk dat gezeur van mensen! Je doet het verkeerd, belachelijk enz. ]-0

Inderdaad Paulus het lijkt allemaal nergens op wat jij doet. w^^w
(laat ze maar, lullen doen ze toch)

Staat die dagrijverlichting nu ook al tijdens het wassen aan? En dan klagen dat je te weinig aandacht krijgt?:lol

Maar nette glans ! Ik ken de wax die je noemde niet. Ik ga eens Googlen...

Kende ik al Bart! Maar verveeld nooit ;)

Dit blijf mijn favoriet:

Even doorspoelen naar 0:43, daar laat Michelle Mouton zien wat een powerslide is met een 5 cilinder Audi Sport quattro :love

@jeroen: via familie in de US gekregen, ruikt heel erg lekker naar noten (almond geloof ik) en lijkt kwa verwerking er veel op de Fuzion. Fijn waxje, en houd nu alweer een aantal weken naar alle tevredenheid! Sheeting is nog steeds super en beading ook.

Dat weet ik eerlijk gezegd niet, zal eens kijken op het potje! :schaam Denk het trouwens niet.

Edit: net gecheckt: is een carnauba paste wax zonder sealant toevoeging.

Met de auto's goed, met Paulus zijn schouder minder :( RS2 is in winterslaap, de oer quattro nadert de eindstreep.

En met jou?

Status
Niet open voor verdere reacties.