• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
pracht RS2...

ben het met je eens dat het jammer is dat er niets standaard blijft en ze versjonnie-en...
net als de GTI's e.d.... GSI's kan me niets schelen :P

JW

Dank heren :cool

Meest gehoorde klacht van mensen die achterin de A1 zitten: we zien niks door die hoge en brede stoelen :-b

Meest gehoorde klacht van mensen die achterin de RS2 zitten: WAT ZEG JE, IK VERSTA JE NIET :)_[]

@Woody: je mag de gehele wagen kopen! ;)

Zou het zo willen doen maar die centen heb ik er niet voor liggen :-b

a1-9.webp

Ik neem aan dat je s'avonds ook vanuit deze zetels tv kijkt of op internet vertoeft :-d

Ruilen tegen stoffen avance TT stoelen (zitten erg lekker) :-d
Vermoed dat de stoelrails bijna identiek is aan TT Mk2 types is, maar ja pas ik wel aan hoor haha

geintje, netjes hoor, soortement schalen achterzijde heb ik ook deels (gewoon kunststsof), veel beter is dat.

PdB dwaalt nog wel op het forum rond, alleen zal ie niet meer reageren en daar zal ie vast en zeker z'n redenen voor hebben.

Laatste bezoek: dinsdag 17 juli 2012 13:05:25

En als je wilt weten hoe het zit, stuur em een email of PM. Of ie reageert is een 2de....

PDB:
Kom aub terug op het forum, laat de andere maar praten.
Ik ben zelf ook niet op de SDD geweest, dat is toch niet zo erg voor één keertje?
Als je niet meer reageert vind ik dit jammer, maar mensen moet je in hun waarden laten.
Schijnbaar vinden de andere het ook jammer dat je hier niet meer reageert. :'(

Kleine hint: Let op de knipperlichten in de voorschermen van de RS2 van de verschillende foto's.......:)_[]

Of de motorruimte voor en na foto's, diverse slangetjes , klemmen en zelfs hele vloeistofreservoirs zijn anders...

Ik ben helaas 1 van die goedgelovigen geweest, maar het bewijs is overduidelijk. Helaas mag ik wel zeggen...

Bij aankoop:

rs2-1.webp

DSC_000678.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.