• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk verhaal jjonkie :cool

Paulus, totdat ze erachter rijden en hem vervolgens niet meer kunnen inhalen :love Had ik trouwens al gezegd dat het een prachtige wagen is :ja

Top dat je meters weer werken

Bedankt Quincy! Je word wel vaak uitgedaagd bij het stoplicht door het petjes volk....

Als mens met BMW-bloed is het soms moeilijk om de keuze van mensen te volgen.
(jij hebt blijkbaar Audi-bloed dus zal me wel gebrijpen.)
Eerlijkheid gebied me te ook te zeggen dat ik de keuze van deze RS2 alleen kan aanmoedigen.
Wat zijn de specs?

Bedankt! Zie mijn handtekening: Audi RS2 Avant 2.2 20V 5 cilinder turbo (315pk 410nm)

Prachtige wagen, Paulus.
Ik heb zelf ook zo'n droom auto die ik graag ooit eens wil bezitten.
Het juiste moment en -wagen heb ik nog niet gevonden...
Maar ik begrijp jouw gevoelens helemaal.
Zo, nu eerst een flink glas sterke drank om mijn jaloezie te verdrinken :lol

Dit is een echte droomauto. Als jonge autoliefhebber was ik ook altijd al gek op dit model. Een gezinsauto met de prestaties van een Porsche. Echt ontzettend leuk dat je je droom hebt kunnen waarmaken. En dan een originele Audi radio er in maakt het natuurlijk helemaal af.

Ennuh, worden we nog getrakteerd op een paar extra foto's?? :-"

Bedankt! De Lotus Omega is een echt kanon! En zeldzaam, is zeker het zelfde verhaal als met de RS2; veel verprutste en neppers?

Binnenkort meer foto's in de show off!

Kan het bijna nog steeds niet geloven als ik s'morgens opsta dat er een RS2 in de garage staat. Voel me zeer bevoorrecht.

Paulus, ik weet niet hoe je download maar op FTD staat een workshop manuel voor de Audi RS2, FTD nummer 1276084:-"

Edit: zijn trouwens 6 PDF'jes dus kan ze je eventueel ook mailen

Gefeliciteerd met je droomauto Paulus.

Wat een schitterend exemplaar :-)^

michelv. zei:
Paulus, ik weet niet hoe je download maar op FTD staat een workshop manuel voor de Audi RS2, FTD nummer 1276084:-"

Edit: zijn trouwens 6 PDF'jes dus kan ze je eventueel ook mailen

Heb de workshop manual al! In elk geval bedankt! (handig als je neef voor ABT werkt als engineer en aan fabrieks documentatie kan komen)

@ H@RM: bedankt! Elke dag als ik hem zie staan krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Je droom verwezenlijken is het mooiste wat er is.

PRACHTIGE bak man!!!!

Uit de tijd dat ze nog auto's maakten...

Ik heb dit altijd een geweldige auto gevonden, maar soms moet je keuzes maken en ik was toch net iets meer gek van de e30 M3;-)

Dat is dus mijn ultieme droomauto waar ik ook zeer blij mee ben dat ik die kan bewonderen in mijn garage:-d

Trouwens ook zo een Lotus Omega staat nog steeds op "mijn aan te schaffen wagens" lijstje!
Op nr 1 zelfs maar door de prijs zal dat nog ff wachten zijn...

Thanks! De E30 M3 met de S14 blok klinkt geweldig i.c.m carbon airbox. Pure DTM sound. Vind het een tijdloos model, en vooral de zeldzame 2.5 Evolution is echt uber.

Alweer zo'n 1000 km gereden! Vind het aan de ene kant gewoon jammer om te rijden met de auto vanwege de lage km.stand.

dsc_00504.webp

Binnenkort het instrumentarium eruit halen en het (plexi) glas polijsten.

Bij mijn broer aan het werk geweest met mijn 80. Mijn oprit word er opnieuw ingelegd.

Achterlichten + reflectieplaat gepolijst. Auto in de SN II. Nog steeds lichte swirls ondanks Inizio op oranje, Mezzo op wit, Finale op licht groen. 4 hits per paneel! Lak is echt kneiterhard. Morgen krijg ik een gele pad binnen, zondag alles nog maar eens doen. Wat zo merkwaardig is dat in de volle zon de wagen er voor 90% toonbaar uitziet, maar in de garage onder kunstlicht zijn het nog steeds swirls. Geen steenslag, geen krassen, alleen die vervelende swirls.....binnenkort meer foto's.

Laatst bewerkt door een moderator:
Paul, ik zou gewoon een keer een rotary beet gaan pakken. Ik had hetzelfde probleem als jij. Wat ik met de grofste dapp combinaties er niet uit kreeg, krijg ik roterend met finalle op wit meteen goed... Daarna nog finalle op zwart, goed het product uitwerken en je bent klaar. Ipv 1 paneel per middag kan je ineens een halve auto doen. Ik durde het ook niet, wat instructies van Dennis bij een CC clinic en ik was om. Als je goed na blijft denken en voorzichtig te werk gaat kan je een heel eind komen.

@ Dries: ik denk dat ik mijn 500 verkoop en de Pro900 + DAP900 set koop. Ik vind het zeer frusterend dat ik de 80 niet mooi krijg. De A2 is werkelijk als nieuw. 0,0 swirls, bijna 3 ton op de teller. De 80 heeft nog geen 83,500 km op de teller en allemaal van die swirls. Mischien iemand anders nog tips?

Je zit in Den Hoorn (ZH?) Dan wil ik best wel eens buurten om samen de 80 aan te vallen?

Status
Niet open voor verdere reacties.