• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste is zoals het hoord, jammer dat je motorgeluid niet hoord. De tweede is helaas voorzien van een RS4 style bumper en lelijke velgen.

Deze is ook lekker, helaas wel slechte telefoon kwaliteit:

Als de bankrekening het ooit toelaat komt er ook nog een Audi Ur-quattro. 5 cilinder galore! Mag de A1 weg, een Audi moet een 5 cilinder hebben, dikke turbo en quattro.

Mijn droom garage:
RS2 in bezit, mooiste wat mij overkomen is naast mijn vrouw dan....:-d
Ur-quattro
Sport quattro
Ur S4
S2 heeft mijn vader gehad.

Dedemsvaart! Mazzelaar! Als ik daar woonde stond ik elke dag even te verlekkeren bij al dat moois. Die RS heeft ook niet al te gek veel kilometers, jammer van de niet originele pook, wel origineel Audi maar hoort niet in een 80.

hij is een oud-kameraad van me.

heb er al mijn audi's gekocht :cool

wil zelf misschien ooit nog wel een audi 80 competition hebben. :love

Mijn kameraad heeft er eentje. Die heeft hem helemaal weer opnieuw opgebouwd. Werkelijk in showroomstaat!

large_72550-1426376.webp

Foto is niet de wagen van mijn kameraad:!

8-()) 8-()) 8-()) 8-()) 8-())

wat voor kleur ?? en voor de rest helemaal origineel ?

vind deze ook wel uber

http://voorraad.wheelerdelta.nl/s18bdb66518aa05cf5fef1a1abc1bad21/3b4ac/details/big.html?sid=2593308&pid=1

Een rode, helemaal origineel. Toen hij hem kocht zaten de wel bekende RS4 velgen onder, RS bumpers, kachelpijp. Zo'n superklein stuurtje, lelijke pookknop. Helemaal gestript, opnieuw gespoten, motor+bak+quattro systeem gereviseerd. Superstrak interieur in Duitsland gekocht, prachtig lichtgrijs.. Het is overigens wel een originele NL auto! De wagen is getaxeerd op 12,500 euro.

Die V6 Coupe viel mij ook al op. Super kleurtje. Alleen jammer dat het een automaat is.

Het volgende is er het afgelopen half jaar aangebeurd:

- grote beurt (dealer)
- airco service (dealer)
- distributieriem + spanrollen + waterpomp (dealer)
- nieuwe banden GoodYear Eagle F1 symetrisch profiel (Profile ]-0 )
- wielophangingsrubbers vervangen voor PU bussen (zelf gedaan)
- stabilisatorstangrubbers vervangen voor PU (zelf gedaan)
- nieuwe radiateur (zelf gedaan)
- contacten van instrumenten schoongemaakt + massa's (zelfgedaan)
- originele Audi radio ingebouwd (zelf gedaan)
- H1 xenon van Bosch ingebouwd 4300k (zelf gedaan)
- interieur is er helemaal uit geweest, tapijt met de extractor gereinigd, stoelen en bank met Gliptone en Colourlock behandeld.
- inlaatspruitstukpakking vervangen (zelf gedaan)
- mooie tweedehands set Cup1 velgen op de kop getikt voor de winterperiode. Laten moffelen, nieuwe Michelin Alpin's erom. (Nauta)
- schuifdak rubbers laten vervangen (dealer)
- nieuwe mistlampen, oude waren donker geworden. (zelf gedaan)
- nieuwe grill, oude was doorgehangen. (zelf gedaan)
- verlichting achter schoongemaakt, massa en fittingen, led verlichting geplaatst in de kentekenverlichting. (zelf gedaan)
- S1 uitlaatspruitstuk gemonteerd. (zelf gedaan)
- oliedruk sensor vervangen (zelf gedaan)

Ondanks de lage kilometerstand, en dat de vorige eigenaar de wagen altijd keurig door de dealer liet onderhouden zie je toch dat weinig rijden slecht is. Veel van de vervangde onderdelen waren versleten of vergaan door stilstaan. Heb er zelf ook nog maar een paar duizend kilometer meegereden. Vind het bijna zonde om er mee te rijden. Staat nu 85.200 km op de teller.

Blijft de uber audi deze!!! Vooral helemal orgineel en in deze kleur. Mogen best wat meer foto's van gepost worden :-b

Verder erg goed bezig :-)^

Deze heeft een nagemaakte S1 uitlaatspruitstuk. Bij 0:34 kun je het zien. Ik zal wel eens een filmpje maken van mijn wagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.