• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Word niet zo spectaculair als de filmpjes hier boven. Wil hem graag heel houden, en de openbare weg is geen racebaan. Als er sneeuw valt deze winter dan zal ik wel even een mooi drift filmpje maken bij de NAM boorlocatie achter ons dorp. Enorm groot plein ligt daar voor de boorplaats.

Mooie RS Paulus :)^

Ben ook altijd Audi fan geweest, deze heb ik pas verkocht, en een tijdje geleden een RS 4 met 400 + pk onbegrenst gedetailt

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt john 623! Mooie Cabriolet had je! Aan de enkele dikke pijp te zien was het een 2.0 of een 2.3? Wat rij je nu dan?

Paulus :-)^
Het was een 5 cil 2.3, nu rij ik een BMW E46 320 D touring uit 2004 kleur zwart, en het vrouwtje een E36 316 uit 1996
Mijn vorige Audi's waren, Audi 80 uit 1989, 2x Audi 80 uit 1992, Audi 100 uit 1996, Audi A4 Audi A6, van de ongeveer 35 die ik gehad heb, veel golfjes, BMW's enz enz
Ik denk binnenkort de E36 eruit en een Audi A2 erbij :-)^

Audi af dus! Zal niet zeggen jammer, want BMW's zijn ook geweldige auto's. Ben een echte autoliefhebber in hart en nieren, en vind zoveel merken geweldig. En heb in vele merken gereden, maar op een een of andere manier voelt Audi gewoon vertrouwd aan. Net alsof je die paar oude schoenen aantrekt die zo lekker zitten.

Helaas gaat onze A2 weg, mijn vrouw wilde zo graag de A1. Ik ook wel, maar de A2 is een fantastisch stukje techniek. Daar past de slogan van Audi heel goed bij: voorsprong door techniek.

Zal met veel pijn in het hart de wagen verkopen eind januari begin februari. Heb echt een band met deze wagen. Maar gelukkig heb ik mijn droomauto nog, en die gaat noooooooooit weg.

Dus wie een supergoede en bijna nieuwe A2 wil kopen....

Hoe bedoel je? Dit is de Sport quattro. Die heeft dit front:

sportquattro_l.webp

Ur quattro:

4816500502_bb9d743fe4_b.webp

En dit is dan mijn achterneef Jeffry Sol, bezig met z`n time-attack op Zandvoort........ook juist ja in een Quattro... blijven retesnel.....

&feature=related

en niet te vergeten zijn eigen engelstalige website, waar hij o.a. zelf ! een S2 onderbrengt in een oer-Quattro chassis
leuk om te lezen......

http://www.highoctane.nl/

@scenic: dikke S2 zeg! Dank voor de link, met veel intresse zijn website bekeken/gelezen.

heerlijk geluid paulus!
en dat zonder morren. hij heeft er gewoon zin in!

oohja van gasgeven stijgt je KM-teller niet :love :lol

Status
Niet open voor verdere reacties.