• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Paulus.
Zat net je verhaal te lezen, (jawel alle bladzijde:-b )

Vindt dat je een prachtige wagen hebt.
Het leukste van deze auto vindt ik dat hij er niet supersnel uit ziet maar het wel is.

Nog veel plezier ermee, maar dat gaat wel lukken den ik.:lol

Dank je wel Marco! Dat vind ik dus ook zo mooi, hij ziet er gewoon uit als een 80 Avant, maar is een echte wolf in schaapskleren.

En plezier beleef ik er elke dag aan, elke morgen als ik de garage in stap ben ik trots, gelukkig, en heb een smile van oor tot oor! Dit is echt mijn droomauto.

Vanmiddag heeft er een zwarte BMW X5 tegen de 80 aangezeten bij de supermarkt:

Mijn vrouw was boodschappen aan het doen en kwam terug bij de auto en zag de schade. Terug gegaan naar de winkel en beveiliging beelden bekeken. Daar was op te zien hoe een jong ventje in een X5 tegen onze RS aan reed. Kenteken is inmiddels aan de politie doorgegeven. Knipperlicht vind ik niet zo erg maar baal stevig van de lakschade. Hoop op spotrepair, overspuiten ben ik niet erg voor i.v.m met kleurverschil. Baal er van dat ik nu niet zelf wat kan ondernemen. Even met de rotary kijken of ik de zwarte BMW lak weg kan krijgen zit er nu niet in.

Laatst bewerkt door een moderator:
zuur...!!
maar geluk bij een ongeluk dat er te zien was wat het kenteken van de X5 was...!
succes met de afhandeling...

Oei, da's balen zeg. Gelukkig dat jullie de bewakingsbeelden hebben kunnen bekijken. Ik hoop voor je dat de dader gepakt word.

Aj, da's een misselijke streek van die BMW rijder...

Hij pleegt wel een misdrijf :ja dus de politie zal hem wel even gaan opzoeken vermoed ik...

Hopelijk is het nog enigzins simpel te herstellen inderdaad.

pfoe!
die jonge ventjes zouden ze moeten afschieten he!

nee maar zonder dollen dit is wel flink zuur.. hoop dat het nog een beetje goed komt!
succes met de afhandeling!

Zuur Gideon! Gaat weer lekker dan, een jong ventje waarschijnlijk in paps x5 die net zijn rijbewijs heeft zeker.... Soms als ik zie hoe de mentaliteit is van die 18 jarigen die net hun rijbewijs hebben, en dan op straat in een "auto" rijden, want dat hangt/staat er meestal ook maar een beetje bij. Bah! Wordt je niet goed van. Nu heb ik zelf ook nog maar bijna 8 jaar mijn rijbewijs, maar toch al heel wat mee gemaakt.

Net gebeld door de politie, meneer is niet verzekerd. Ben blij dat we all risk verzekerd zijn, anders word het lang wachten op het waarborgfonds.

Kl*te voor je Paulus. Ik hoop dat je de lakschade weg krijgt.
Schade maken kan een ieder overkomen, maar heb dan wel het fatsoen om een briefje achter te laten. Ik snap dat echt niet van sommige mensen. Daar ben je toch voor verzekerd!!

Hij is 19 jaar, woont hier in de buurt! Onvoorstelbaar waar de jeugd van tegenwoordig in rijd! Ik reed 11 jaar geleden in een A3, vond dat al heel wat ;-)

Hier rijd ook nog een 18 jarig ventje bij mij uit de straat in een 740i van 2000...

Dat meneer niet verzekerd is, wil nog niet zeggen dat je betrokkene niet aansprakelijk kunt stellen. Bovendien zal de politie proces-verbaal op moeten maken voor het niet in stand houden van een verzekering en doorrijden na een ongeval.

Vertel mij wat, ik ben begonnen op mijn 19de met een 1996 AR 145 1.4 Boxer (met jawel 90 hele pk's!)
Toen vond ik €4500,- al heel wat voor een auto van toen ter tijd 8 jaar oud.

Toch vind ik dat hij gewoon die schade moet gaan betalen, ondanks die niet is verzekerd.

Neem aan dat mijn verzekering de kosten verhaalt op de bestuurder?

@Jeroen: ik had 101pk - 10% van de LPG installatie, trok de straatstenen uit de straat :-b

Status
Niet open voor verdere reacties.