• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even wachten tot je weer fitter bent.

Dan gewoon even met een paar mensen op bezoek gaan.

Paulus de Boskabouter zei:
Woont nog thuis, de ouders doen heel erg onverschillig. En zoals als dat tegenwoordig gaat zijn wij de boosdoeners. Gisteravond is er nog een flinke lading vuurwerk over de schutting gegooid. Honden helemaal in paniek, want die waren op dat moment in de achtertuin. Stelletje hufters, en ik kan zelf dus niet ingrijpen omdat ik amper kan lopen. Aso spul dat hun verantwoordelijkheid niet wil nemen.

Past bij een bepaalde bevolkingsgroep.... ook wel "aso's" genoemd. ;) Rijden op jonge leeftijd in veel te dure bakken die ze niet kunnen betalen eigenlijk (uiterlijk vertoon), schijt aan alles en iedereen en een te grote bek, denken dat ze met intimidatie alles voor elkaar kunnen krijgen. Dat de ouders onverschillig zijn, is dan ook niet geheel vreemd. Ze hebben het tenslotte niet van een vreemde :-"

Ik hoop voor je dat de afhandeling snel verloopt, maar ben bang dat de verzekeraars het heel druk hebben in deze winterse omstandigheden.
Hebben de ouders van dat joch wel al de schade formulieren getekend?

Kunnen we die familie niet op de een of andere manier aan het detailen krijgen.
Ik stel me zo voor dat een ieder hier ze wel zal willen helpen met hun projecten.

Ik zelf wil graag eens wet-sanden, maar ook een Rotary zou ik graag eens ter hand nemen. Nog altijd benieuwd hoe diep je een hologram kunt zetten op een mooi vlak deel.
Verder kunnen we die lui van ontzettend goede adviezen voorzien....

Desnoods houden we een inzameling om hen spullen te schenken, omdat ze wat minder bedeeld zijn (in hun hoofd). Ik heb nog wel wat Poorboys producten over en strandzand kan ik zelf wel even ophalen hier aan zee. Eens kijken of dat serieuzer is dan SSR3?

Maar allemaal nutteloos natuurlijk. Spijt me dat het zo loopt mijn waarde.

@Paulus, gadverdamme wat een walgelijk gedrag zeg, misschien wijs om de politie hierover in te lichten? Kan n.l geen toeval zijn lijkt mij, ook al gaan die waarschijnlijk roepen dat er geen bewijzen zijn, het kan maar gemeld zijn.

@Nicknameless, was mijn gedachte ook hoor, je hebt er alleen niks aan om ze te benoemen denk ik.

De ouders rijden X6 en 130i coupe, dus zijn wel mensen met geld. Maar heel onverschillig, ik moest mij niet zo druk maken om zo'n oud Auditje. De velgen zijn zeker duurder dan het hele wagentje? Was ook een opmerking die ik na mijn hoofd kreeg geslingerd. De schadehersteller heeft geconstanteerd dat de bumper niet kapot is, hij was uit zijn ophangingspunten geschoten. Deze is inmiddels alweer goed gemonteerd. Er moet alleen een nieuw knipperlicht gemonteerd worden. De zwarte lak was zo weg met de rotary van het schadehersteller. Bumper is niet gescheurd of iets dergelijks, ook geen lakschade. Al met al dus goed afgelopen, de politie verbaliseert wel wegens onverzekerd rijden, en wegrijden na een aanrijding. Ben erg blij dat er geen lak en bumperschade is.

Mooi dat het nog met een sisser is afgelopen! :-)^
Maar misschien even aan de "BMW familie" ;) uitleggen wat een RS2 is... Als zij een oude M3 hadden gehad, dan hadden ze waarschijnlijk ook zo gereageerd zoals jij deed :-b

Gelukkig valt de schade dan mee Gideon. Alleen al die rompslomp die je ermee hebt :s

Paulus de Boskabouter zei:
... de politie verbaliseert wel wegens onverzekerd rijden, en wegrijden na een aanrijding. ...

10 punten voor de mannen in het blauw.
Wat een geruststelling dat het meevalt.
Kan je je gewoon weer op je eigen herstel richten ipv dat van je auto

Hans

Vanmiddag gebeld met de dealer en twee nieuwe knipperlichten van een 964 Turbo besteld. Die zijn goedkoper dan de originele RS knipperlichten. En ze zijn gewoon hetzelfde! I.p.v 45 euro per stuk, 22,50 per stuk! Vervang links ook maar om kleurverschil tussen links en recht te voorkomen. Verzekering betaalt, maar vind het gewoon belachelijk dat je voor dezelfde knipperlicht het dubbele moet betalen. Verzekering ook weer blij (denk ik) al is het maar een klein bedrag. De schadehersteller vroeg niets voor het opnieuw afhangen van de bumper, en ook niet voor het weg polijsten van de zwarte verf.

De schadehersteller had nog tegen mij vrouw gezegd dat je niet kon zien dat de wagen al 15 jaar oud was. En dat we heel zuinig op de wagen moeten zijn want hij is uniek, weet u dat wel? Mijn vrouw had gezegd dat ik zuiniger op de RS ben dan op haar :lol Mijn vrouw gaat voor de RS hoor!

Gelukkig dat het nu zo is afgelopen Gideon. Wel heel jammer dat je kennis hebt moeten maken met de gedragingen van de onderkant van de NL maatschappij.
Probeer weer te genieten van je unieke kar, uiteindelijk verdrijven de goede momenten de negatieve herinneringen.

Gelukkig dat het met een richtingaanwijzerglaasje is afgelopen :cool

Verschrikkelijk hoor die mensen die geen respect voor anderen en andermans spullen hebben...
Gelukkig staan daar dan weer mensen zoals die schadehersteller tegenover!

Gelukkig wel! :ja

Hoop dat ze er volgende week zijn. Zelfs een excuus kon er niet van af. :no

Nou, een geluk bij een ongeluk. Beter dat het zo opgelost kan worden.

En het is niet helemaal volgens de kerstgedachte, maar hopelijk krijgt de veroorzaker nog een flinke (figuurlijke) draai om de oren van de lange arm der wet.
Ik betwijfel echter of hij er iets van gaat leren. :-/

Tja, onverzekerd rijden is al zo'n €400,- tegenwoordig. Vast een schijntje voor die stakkers, dan nog boetegeld voor het wegrijden bij een ongeval, al weet ik niet wat dat kost.

Echter betalen ze gewoon, en gaan ze gewoon verder. Geld maakt ze volgens mij niets uit.

denk dat je zelf alles wel al weet Gideon :lol
maargoed, mijn tips:
- Water mag, hogedruk opletten
- Autoglym Engine Cleaner + AG Vinyl & Rubber Care
- Bokkepootje
- Verschillende andere borstels
- Makkelijk demontabele delen demonteren
- TIJD ervoor nemen :cool

Ik wil het luchtfilterhuis demonteren, voor de rest valt er niets te verwijderen. Inlaatbuis dicht maken. Elektrisch systeem afschermen. (stekkers, bougies, ecu, etc) Toch blijf ik het eng vinden om met water in de motorruimte gaan staan te kwengelen. Maar dit keer zetten we door, het is niet echt vies onder de kap. Maar vooral stoffig.

De afgelopen dagen bezig geweest alle steeklampjes te vervangen voor ledjes. De steeklampjes gaan vaak kapot en geven vlekkerig licht. Na veel gepiel is dit het resultaat:

2-3.webp

Mooi homogeen licht, en meer lichtopbrengst. Nu de instrumenten in de middenconsole nog!

Status
Niet open voor verdere reacties.