• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 uur werk van gehad. 2 klokken per avond, heel veel gepiel om de leds er in te krijgen.

:cool bedankt!

kan ik er nog eens over nadenken, mijn klok heeft het gedeelte tussen 80 en 120 bijna donker :weetniet

Graag gedaan!

To do list:

- klokken middenconsole nog voorzien van leds.
- diff schakelaar schoonmaken van binnen, blijft soms plakken bij inschakelen achterdiff.
- originele achterklepspoiler laten spuiten en monteren. Heel lang naar gezocht, en gevonden bij een sloperij in de buurt!

En waar ik tegen aanhik is chippen, dat blijft een struikelblok voor mijzelf. Wagen moet origineel blijven! Volgens mijn neef is 450pk en 570nm zo haalbaar zonder grote modificaties. (werkt bij ABT als engineer) En als liefhebber van motorische tuning is dat natuurlijk wel kicken!

ziet er weer goed, en hij blijft bijna maagdelijk met nog geen 90k op de teller....

We rijden hooguit 5000km per jaar met de 80! Hij staat altijd lekker binnen en word elke week vertroeteld! Vind het bijna zonde om er mee te rijden.

Paulus de Boskabouter zei:
Graag gedaan!

To do list:

- klokken middenconsole nog voorzien van leds.
- diff schakelaar schoonmaken van binnen, blijft soms plakken bij inschakelen achterdiff.
- originele achterklepspoiler laten spuiten en monteren. Heel lang naar gezocht, en gevonden bij een sloperij in de buurt!

En waar ik tegen aanhik is chippen, dat blijft een struikelblok voor mijzelf. Wagen moet origineel blijven! Volgens mijn neef is 450pk en 570nm zo haalbaar zonder grote modificaties. (werkt bij ABT als engineer) En als liefhebber van motorische tuning is dat natuurlijk wel kicken!
Tja, tijd om een keer je dromen te verwezenlijken.. Je kan hem altijd nog terug chippen naar origineel.. en ABT is toch ook gewoon een VAG uitvoering? :-"

Heel stiekem heb ik hem al op dat vermogen gehad....

0/100 in 4 seconden!

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi wagen Paulus, en een mooi resultaatje op de bank (toevallig bij Jeroen Dik laten doen in Lochem )

Heel mooi met die led-jes in je dash. Ik zou ook gaan voor origineel houden, maar als je connecties bij ABT hebt dan gaat het wel kriebelen natuurlijk.

Bedankt mensen! Ben zelf erg content met het instrumentariumverlichting, veel werk maar het resultaat mag er zijn al zeg ik zelf! En het de kleur is hetzelfde als origineel, alleen homogener en feller.

Goed bezig Paulus.
Zo te lezen/zien geniet je van je roffel!!

Luister in deze wagen nooit naar de radio! Vind het een van de mooiste motorgeluiden die er is. Hij roffelt zo lekker bij lage toeren, en bij hoge toeren huilt hij er over. Alleen stationiar moet je hem niet horen draaien; net een oude ratelende diesel.

Het oude logo was gestolen, dus een nieuwe gekocht:

DSC00985.webp

Blijft moelijk voor een aantal mensen om met hun handen van andermans spullen af te blijven.....
Gelukkig geen schade aan de grille. Zit met twee klemmetjes vast, een ferme ruk en hij is eraf.

Ja paulus dat is idd triestig he . maar dat is iets wat nooit zal verdwijnen .
Hopelijk blijven ze van deze wel af . ;-)

Mooi nieuw logootje weer Paulus , en nu maar hopen dat men er wel vanaf kan blijven.

En anders 380 erop zetten???:lol

Jammere actie..

Wel schitterend te zien hoe je met deze bijzondere auto omgaat. :-)^

Status
Niet open voor verdere reacties.