• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je zeker dat het een foto is van je 80 en niet van je nieuwe a1 :-b . Ziet er echt goed uit zeg.

Thanks mannen!

@Bart: helaas wel, heb ze alle vijf direct maar vervangen.

@DennisD: zou graag willen dat dit blok ik de A1 lag! Denk niet dat het gaat passen. Hij past nog maar net ik de 80, zie radiateur! Die zit rechts naast het blok. Wat Jeremy Clarkson altijd zegt: bij Audi zit het motorblok tussen de koplampen, en dat klopt in dit geval ook.

Er past een hoop hoor Paulus ;) Pas geleden nog op 5th gear een audi 80 coupe gezien met 2000+ pk, had ook niet meer dezelfde motor, maar nog wel street legal (sorry kon niks vinden op youtube, alleen red victor).

@Bart: :schaam Was het wel waard, zo zag het er eerst uit:

Wel een erg dure schoonmaakklus was het: 5X175 euro....]-0

@Jeffery: thanks!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is het expansievat van het koelsysteem. Op de oude en 'vieze' foto zit er nog voor Duitsland voorgeschreven koelmiddel in, foto is genomen toen ik de wagen net had. Ik heb een lekke radiateur gehad en er zit nu vloeistof in wat PON voorschrijft. Tankje is ook vervangen, omdat er een nokje was afgebroken. Tevens is het remvloeistofreservoir vervangen omdat deze lekte.

Er is zo weinig met deze wagen gereden (rijd nog steeds niks) dat er veel vervangen moest worden. Stilstand is achteruitgang. Maar bij ons staat hij in een droge en verwarmde garage en rijd hij zeker 1 keer in de week.

Blijft geweldig; zo'n auto en zo'n liefhebber!

Motorruimte is ook weer erg strak. Zou een mooie dressing het geheel niet nog strakker maken? Gebruik zelf sinds kort de 303; ik denk dat die jou zeer zeker bevalt; lekker mat maar toch verzorgd en beschermd.

Keep on going Paulus, blijf ons maar verwennen met zulke foto's;)

Bedankt mannen! Doe mijn best! Binnenkort gaat er een grote bestelling de deur uit richting CC met onder andere de 303 dressing. Ik houd absoluut niet van glimmend plastic/rubber.

Het remvloeistofreservoir had ik besteld op chassisnummer, maar is heel anders dan de originele die op de auto zat. Binnenkort eens kijken naar een gebruikte, vind hem namelijk niet mooi. Ja ja weet het, spoor niet!

Binnenkort maak ik een uitgebreide show off van de A1 en de 80 bij elkaar.

Dingen die aan de 80 zijn gebeurd de afgelopen maanden:

- Carbone Lorraine remblokken voor en achter. Geweldige upgrade, kan ik iedereen aanraden. Wil ze ook op de A1 monteren.
- Diff schakelaar van binnen schoongemaakt, lampje vervangen voor een ledje. Beter verlicht in het donker, ben een lampjesfetishist.
- Achterspoiler (origineel Audi) is inmiddels gespoten, word binnenkort gemonteerd.
- Onderzijde van de wagen helemaal ingespoten met een industriereiniger voor trucks, afgespoten met de HD. Weer als nieuw. (coating word absoluut niet aangetast met dit middel)
- dakantenne vervangen voor een originele spriet. Zat een spriet op van een Coupe, weet het: spoor niet helemaal. Stond ook netjes in de onderhoudshistorie vermeld! (eerste eigenaar heeft heel goed gezorgd voor deze wagen)

Carbone Lorraine remblokken:

* Géén fading meer tussen de blokken en schijf
* Werking al bij een zeer lage temperatuur
* Hele stabiele remeigenschappen
* Optimale doseerbaarheid
* Zeer lange levensduur
* Hoge temperatuur bestendigheid
* Remschijf vriendelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.