• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paulus de Boskabouter zei:
DSC_000678.webp

DSC_00674.webp
Wel een hele verbetering hoor paulus 8-())

jij als detail liefhebber moet dit toch geweldig vinden.
jammer dat er een bobine is gesneuveld voor 175,- :-/

aan die remblokken twijfel ik voor me motor.
ik ga in de zomer meerdere bergritten maken in italie, vandaar.
lijken mij ook geen verkeerde keus!
bedankt dat jij ze ook goed vind :ja ,^^

Bedankt Bart! Motorruimte was mij steeds een doorn in het oog. Ben er zelf erg content mee, zat er erg tegen op om dit te doen. Maar toch wel blij dat ik het heb gedaan.

En die remblokken: DOEN! Krijg je echt geen spijt van. Ik heb op een lege weg een noodstop gemaakt van 160 naar 0, staat veel sneller stil, meer gevoel in het pedaal en geen fading. (moest ze toch even inremmen :-b )

Heb ook ooit green en red stuff blokken gehad, konden mij niet bekoren. Weinig feedback en overal niks beter dan de standaard blokken. Enige positieve was dat de green variant de velgen bijna niet bevuilen.

Die motorruimte ziet er echt geweldig uit:-)^ , heb die Raceglaze Metal Oxidizer ook besteld, ben erg benieuwd!

Net even door het hele topic gescrolled, geweldig, zo hoor je met een auto om te gaan! :-b
Van mij mogen er nog wel wat mooie foto's bij van de Audi in de zon van afgelopen dagen haha!

Paulus ten eerste SCHITTERENDE bak (bak is met respect gesproken). Nooit geweten dat Carbone Lorraine ook remblokken voor auto's maakte. Ik heb ze onder mijn Honda Fireblade en ik wil ze ook onder mijn Ducati 916. Ik kende ze alleen uit het motorrace wereldje.
Nu worden ze toch ook een optie voor de voertuigen die ik heb.

Bedankt Emiel & #155! Deze wagen is mijn grote passie en trots. Een droom die werkelijkheid is geworden.

@#155:
Kijk maar eens op de Nederlandse site van deze fabrikant. Staat een hele lijst met automerken waar voor ze produceren.

05042011024.webp

20 originele wielboutafdekkapjes, inclusief aftrekhaakje. Past precies in de reservewieluitsparingbak. Denk dat de 80 nu wel helemaal compleet is. Vrijdag word de spoiler gemonteerd.

Tegen jou hoef ik niet te zeggen ''keep up te good work'', blijf je toch wel doen:cool

Bedankt mannen!

@Quincy: heb jij niet van die zwarte kapjes met een inbusgat erin? Die zitten toch op de Passat/Golf/Bora/Beetle enz uit die tijd? Dit zijn originele Audi grijze kapjes.

@streamline: binnenkort!

@BMW4Life: denk nooit, aangezien de 80 serie niet echt bijzonder is. Oude Audi's zijn nooit echt liefhebbers auto's geweest, behalve de 100 Coupe en de quattro. Ben wel ooit eens benaderd door youngtimer magazine waar ik vanaf nummer 1 lid van ben. Maar heb daar nooit weer iets van gehoord.

Denk dat je je daar in vergist, dit is niet zomaar een auto! :-)^

De 155 serie op zich is ook niet bijzonder, maar sommige exemplaren wel.

Ik zal eens navraag doen!

De historie van mijn wagen is wel vrij bijzonder, maar doelde op de 80 serie in het algemeen.

Die Sport quattro is echt ziek! Heb ooit eens op de Nurburgring een Sport quattro in het echt gezien. Had kippevel op de armen staan toen hij op het rechtestuk voorbij kwam blazen. Zijn echt heeeeeel zeldzaam.

Status
Niet open voor verdere reacties.