• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Paulus: Waar heb je dit embleem gekocht, bij de Audi dealer?
Vragen die niet de hoofdprijs? Je kan ze op ebay waarschijnlijk goedkoper krijgen: http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=RS2+logo&_sacat=See-All-Categories
Voor een HF-embleem voor mijn Lancia Integrale betaal ik op z'n minst al €60,-
Maar ja, er bestaan nog steeds mensen die niet met hun handen van andermans eigendom kunnen afblijven]-0

Mooi plaatje.
Ben je niet bang dat ze hem weer eraf halen?
Ik denk dat het net zo is met die ster van mercedes enz..
Die halen ze er ook vaak af enz.

Mooi hoor. Kijk, kost wat maar zo'n RS2 hoort gewoon origineel!

@Smurf: 3;80? Ben een traag van begrip...:-b explain please!

@freddyevo2: ik heb deze via Ebay gekocht! Ik wilde namelijk eentje hebben uit '95, reproducties zijn van mindere kwaliteit. Kosten: 15 euro.

@B-Buster: thanks :-)^ Origineel is het mooist!

@jeffrey rallye: wagen staat normaal altijd in de garage en rijd alleen met goed weer (5000km per jaar) Maar omdat we even zonder tweede auto zaten (A2 is verkocht zoals jullie weten) is de auto ook in de stad geweest. Daar is hij gestolen. Zit waarschijnlijk nu op een Golf of een A3.

@de rest: bedankt voor de complimenten :cool

Binnenkort word de originele achterklep spoiler gespoten en gemonteerd. Heb heel lang gezocht naar zo'n spoiler. Was een originele fabrieks accesoire. Komt een foto serie van!

Voorbeeld:

epcp_1010_12_o+avant+rear_view.webp

Deze RS is in Nogaro blauw. Zit toch minder diepte en glans op dan met Sprintblauw.

Oh kijk aan.
Dat scheelt alweer als die binnen staat.
Vindt het altijd wel erg jammer als ze van die plaatjes stelen.. :auw ]-0

strakke spoiler inderdaad :) waarom had je hem nog niet?

@laatste aanwinsttopic,
ik snap dat ja, anders trekken ze je grill kapot. hopelijk gebeurd het niet vaker :-/

Paulus/Gideon,
Supercar!!
Ik begrijp je gevoel om er niet in te rijden maar, tjezus man, rij er in en maak ze gek.
Niet jaloers maar stikjaloers!!!
Verder respect voor ieders keuze, maar tunen, nou nee, voor die 5000 km per jaar?
En, zoals je zelf zegt, is-sie dan nog origineel??

Bedankt Sweeterlake! Ik zit elke avond even 10 minuten in de auto te genieten, soms even de motor starten, luisteren na het prachtige stationaire geroffel. En soms zit ik gewoon een half uur naar de buitenkant te kijken op een stoel in de garage. Ben helemaal :love op deze wagen.

Mischien in de toekomst als de financieen het toe laten een ur quattro van de laatste generatie of een E30 M3 erbij. Maar mijn droomauto heb ik al!

Jazeker, afgelopen weekend nog het embleem opgehaald uit Duitsland. Zomers ga ik ermee naar de Ring. Van het winter nog heerlijk gespeeld in de sneeuw met de 80! En afgelopen weekend in Duitsland nog even de wagen lekker laten uitwaaien met 270+ op de teller.... 265 op de Tommie.

Na het schoonmaken van de motorruimte:

DSC_000678.webp

Onder de plaat met 4 boutjes waar 20v turbo op staat zitten de bobines. Ik dacht dat dit dus spatwaterdicht was, helaas is dit niet zo en was er een bobine overleden door het vocht. :(

Kleppendeksel en inlaatspruitstuk heb ik behandeld met de Race Glaze Alubright Metal Deoxidiser die ik van een maat had gekregen. Werkt perfect, lijkt wel alsof het opnieuw gespoten is. Binnenkort met koperpoets alle koperen leidingen eens mooi oppoetsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.