• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig. Ik heb er eigenlijk geen andere woorden voor. :party: Ik ben blij dat deze in jouw handen is gevallen, dan weten we zeker dat er goed voor gezorgd gaat worden.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Bedankt! Mijn wens vervult, nooit gedacht dat dit zou gebeuren.

Commentaar blijft leuk: Velgen duurder dan de auto, Porsche op de remmen hoe sneu ben je dan, collega: volgens mij is je uitlaat lek, hij roffelt zo....

Dat geneuzel hou je toch Paulus, is het zelfde wanneer je staat te waxen en men vraagt of je de de lak er niet af poetst....

Wel horen, niet naar luisteren.:grinning: Zolang jij er maar happy mee bent, das veel belangrijker.

Nou weet ik dat niet helemaal zeker, maar ik gok dat dat wel snor zit.:D
 
Ik ben er apetrots op! En dat zal ook zo blijven. Laat ze maar lullen....het lachen vergaat ze wel als ik optrek! Rij ook al weer 7 jaar in de A2 en ben daar nog net zo zuinig op als de dag dat ik hem kocht.
 
Van harte met de droom Audi/Porsche! Hoe is de staat van de lak trouwens?..

Wordt lekker knallen op de weg rofl
 
Mooie auto, kunnen misschien elkaar eens ontmoeten en de auto's ff goed bekijken
 
Wat een prachtige bolide zeg!!! *jaloers!*

Paulus de Boskabouter zei:
1 Wassen met PB SSS
2- Kleien met DJ Gentle Grey Putty
3- Polijsten met Monello (Pads: orange, wit, licht groen, zwart)
4- DJ Lime Prime
5- PB Black Hole
6- PB Sealant
7- DJ Supernatural 2.0
8- DJ Red Mist
9- Trims zijn allemaal in kleur, dus geen dressing
Lime Prime is een soortgelijk product als Black Hole, beiden heeft weinig zin: de een haalt de andere weer (grotendeels) weg.
Persoonlijk zou ik na stap 4 de Lime Prime doen en dan gelijk de SUpernatural (desnoods 2 laagjes)
Deze producten zijn helemaal op elkaar afgestemd.
Denk dat je zo een ietsiepietsie mooier resultaat haalt.
De sealant komt wel weer van de winter, de Supernatural blijft zeker wel even zitten.

Uiteraard is dit MIJN suggestie, zeker niet hoe je het zou moeten doen ;)
 
Wat een prachtige auto! En die lijnen... Zo tijdloos mooi maken ze ze nu niet meer.
 
Dibbuz zei:
Wat een prachtige bolide zeg!!! *jaloers!*


Lime Prime is een soortgelijk product als Black Hole, beiden heeft weinig zin: de een haalt de andere weer (grotendeels) weg.
Persoonlijk zou ik na stap 4 de Lime Prime doen en dan gelijk de SUpernatural (desnoods 2 laagjes)
Deze producten zijn helemaal op elkaar afgestemd.
Denk dat je zo een ietsiepietsie mooier resultaat haalt.
De sealant komt wel weer van de winter, de Supernatural blijft zeker wel even zitten.

Uiteraard is dit MIJN suggestie, zeker niet hoe je het zou moeten doen ;)

Dank je Dennis, verander het wel even. Bedankt voor de tips!
 
SkyBuMp zei:
Van harte met de droom Audi/Porsche! Hoe is de staat van de lak trouwens?..

Wordt lekker knallen op de weg rofl

Paulus zei:
En het belangrijkste: de lak.
Wagen is met de hand gewassen, weinig swirls. Geen krassen (nog) kunnen ontdekken.
Een lelijk plekje op de kap; een soort steenslag veeg, denk aan spotrepair.
 
Geweldige Bak Paulus, veel rijplezier ermee(en poetsplezier natuurlijk:-b )
 
Bedankt!

Deze RVS uitlaat komt er mischien onder:

BN.jpg


Ziet er precies hetzelfde uit als het origineel, in combinatie met het S1 uitlaatspruitstuk.
 
Nou paulus gave wagen hoor!
Ben er maar zuinig op.
Mooi om te zien dat er nog meer mensen zijn die auto historie kiezen voor nieuwer wets (niet dat daar iets mis mee is).
Veel rij en detail plezier met je nieuwe aanwinst.
mvg peter.
 
Ik ken het gevoel, heb zelf een paar weken terug een RS2 mogen rijden voor een dagje.. Wat een heeerlijk verslavend geluid produceert die wagen hé.
En dan dat ouderwetse turbo gat, tot 3500-3750 gebeurd er niks maar daarboven.. Hemels.
Hou hem orgineel en pas er heeeel goed op, maar dat komt denk ik wel goed of niet?! :grinning:
 
Heel heel erg mooi $$)

M.i. wel zonde dat je er nu toch niet-originele mods op gaat zetten... }:)w
 
Status
Niet open voor verdere reacties.